LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τη δουλειά τους την κάνουν τα φρένα χωρίς να προβληματίζουν τον αναβάτη με το ABS να λειτουργεί επίσης πολύ καλά.

Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα: Μικρές αλλαγές

Όπως και με τα άλλα δύο μοντέλα της σειράς CB, η ουσιαστική αλλαγή στις αναρτήσεις της μοτοσικλέτας έχει να κάνει με την προσθήκη ρύθμισης για την προφόρτιση των ελατηρίων του συμβατικού πιρουνιού που φέρει καλάμια διαμέτρου 41 χλστ. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του δεν άλλαξε σε κάποιο σημείο, ενώ το ίδιο ισχύει και για το αμορτισέρ που, όπως και πριν, έχει προφόρτιση ελατηρίου. 

Οι αναρτήσεις του “F” δεν έχουν αλλαγές σε σχέση με το CBR500R και αυτό σημαίνει ότι οι διαδρομές τους είναι 20 χλστ. μικρότερες σε σχέση με εκείνες του “Χ”. Έτσι το πλαίσιο έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με εκείνο του CBR με το μεταξόνιο να ανέρχεται στα 1.410 χλστ., το ίχνος στα 102 χλστ. και την κάστερ στις 25,5 μοίρες. Τα φρένα είναι άλλος ένας τομέας που παραμένει ίδιος. Δίσκος 320 χλστ. και διπίστονη δαγκάνα εμπρός που συμπληρώνεται από δαγκάνα μονού εμβόλου και δίσκο 240 χλστ.. Το ABS περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ