Το CB500F δείχνει ξεκάθαρα ότι η θέση οδήγησης του δίνει προτεραιότητά στην άνετη καθημερινή μετακίνηση. Δεν θα μπορούσε βέβαια να είναι και διαφορετικά για μια μοτοσικλέτα που θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της στο αστικό και υπεραστικό περιβάλλον.
Λαμβάνοντας αυτό υπόψη να πούμε ότι η μοτοσικλέτα της Honda τα καταφέρνει πολύ καλά σε αυτό τον τομέα. Η σέλα έχει σεβαστές διαστάσεις και μοιράζει ομοιόμορφα πάνω της το βάρος του αναβάτη, ενώ ακόμη και οι μικρόσωμοι αναβάτες θα νιώσουν πάνω της ασφάλεια αφού τα πόδια τους φτάνουν κάτω εύκολα. Το τιμόνι βρίσκεται σε λογική απόσταση από τον κορμό προσφέροντας παράλληλα καλό μοχλό για να αλλάζετε συνεχώς κατεύθυνση χωρίς η κόπωση να κάνει την εμφάνισή της, ενώ οι καρποί δεν πρόκειται να παραπονεθούν ποτέ.
Τα χειριστήρια βρίσκονται στη σωστή θέση και έχουν ιδιαίτερα ποιοτική αίσθηση κατά τη χρήση τους, ενώ ο πλήρως ψηφιακός πίνακας πληροφοριών και συγκεντρώνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες είναι ευδιάκριτος. Το μόνο αρνητικό είναι ότι πρέπει να πάρετε το χέρι σας από το γκριπ για να αλλάξετε τις ενδείξεις.
Η σέλα του συνεπιβάτη είναι αρκετά μακριά και πλατιά, θα μπορούσε όμως να έχει λίγο περισσότερο αφρώδες. Σε διαδρομές εντός πόλης η γκρίνια δεν θα κάνει την εμφάνισή της ακόμη και αν ο συνεπιβάτης είναι μεγαλόσωμος. Εκτός των τειχών συνεπιβάτες κάτω των 1,75 μ. δεν θα αντιμετωπίσω πρόβλημα σε μικρές εξορμήσεις. Τα πόδια του συνεπιβάτη τοποθετούνται σε ξεκούραστες γωνίες, ενώ υπάρχουν και κρυφές χειρολαβές που αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης.
ουσιαστικα μηχανακι για να ατομο..
Απάντηση: Και όμως όχι, αγαπητέ φίλε/φίλη!