Το CB500X είναι μια ιδανική μοτοσικλέτα για commuting, κάτι που είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω σε επτά πολύ δύσκολες ημέρες που έμεινε στην κατοχή μου με πολλά καθημερινά χιλιόμετρα στο κέντρο της Αθήνας και τα προάστια. Μέσα στην πόλη είναι ένα πραγματικό, αγχολυτικό παιχνίδι που θα δείξει τη φιλικότητα και χρησιμότητά του τόσο στον αρχάριο όσο και στον πιο έμπειρο αναβάτη.
Ελίσσεται με χάρη και ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα και η δύναμη που παράγει ο κινητήρας δεν πρόκειται να τρομάξει κανένα. Η δύναμη είναι παράλληλα απόλυτα αξιοποιήσιμη και βοηθά να κινηθείτε σβέλτα σε κάθε συνθήκη. Το δικό του θετικό ρόλο παίζει εδώ η ιδιαίτερα ελαφριά μανέτα του συμπλέκτη, ενώ ο ψεκασμός είναι παντού γλυκός, εκτός από τις πολύ χαμηλές στροφές, όπου η απόκριση είναι λίγο πιο απότομη από το ιδανικό. Στην άνεση του αναβάτη συνεισφέρει τόσο η φυσική θέση οδήγησης όσο και το set up των αναρτήσεων. Τα 20 επιπλέον χλστ. της διαδρομής τους τούς επιτρέπουν να απορροφούν αποφασιστικά και τις πιο μεγάλες από το συνηθισμένο ανωμαλίες. Εκεί που δεν τα καταφέρνουν καλά είναι στη γρήγορη οδήγηση, με το CB500X να μην έχει φτιαχτεί ούτως ή άλλως για τον συγκεκριμένο σκοπό.
Σβέλτα θα μπορέσετε να κινηθείτε, ειδικά αν το στιλ οδήγησής σας είναι στρωτό, αλλά ως εκεί. Τα όρια μπαίνουν και από τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα οποία δεν ταιριάζουν καθόλου με τους ελληνικούς δρόμους και χάνουν την πρόσφυσή τους ευκολότερα από το συνηθισμένο. Τα φρένα από την άλλη δουλεύουν καλά και προσφέρουν την απαιτούμενη δύναμη και γραμμικότητα για να σταματήσετε το CB500X σε μικρές αποστάσεις και με ασφάλεια, με το ABS να λειτουργεί γρήγορα και απότελεσματικά.
Το πλαίσιο δεν δείχνει να συγκινείται από τις δυνάμεις που του ασκούνται και περιμένει από τον αναβάτη να ασχοληθεί με τις αναρτήσεις και τα ελαστικά για να του δείξει τι πραγματικά αξίζει –όχι απαραίτητο αφού όπως είπαμε δεν είναι τέτοιος ο χαρακτήρας του “X”. Με τη μοτοσικλέτα της Honda θα πραγματοποιήσετε φυσικά και μικρά και μεγάλα ταξίδια με τα έξτρα αξεσουάρ να βοηθούν τα μέγιστα σε αυτό, όπως και η αυτονομία που ξεπερνά εύκολα τα 300 χλμ.
μεταξονιο