Τα φρένα επαρκούν για το “X”. Μόνο σε φρενάρισμα από την τελική του και δικάβαλοι θα θέλατε κάτι πιο δυνατό.

    Πλαίσιο-Αναρτήσεις- Φρένα

    H μόνη ουσιαστική αλλαγή σε αυτούς τους τομείς μεταξύ της ανανεωμένης και της προηγούμενης μοτοσικλέτας έχει να κάνει με την προσθήκη ρύθμισης στην προφόρτιση των ελατηρίων του συμβατικού πιρουνιού με τα καλάμια διαμέτρου 41 χλστ. 
    Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του παρέμεινε ως είχε, όπως και αμορτισέρ με το μοχλικό, το οποίο επίσης ρυθμίζεται ως προς την προφόρτισή του. 
    Σε σχέση με το CBR500R οι διαδρομές των αναρτήσεων παραμένουν αυξημένες κατά 20 χλστ. εμπρός-πίσω, κάτι που αλλάζει ελαφρώς και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του “X”: το μεταξόνιο ανέρχεται στα 1.420 χλστ. από 1.410, ενώ αλλαγή έχουμε τόσο στο ίχνος (108 χλστ. από 102), όσο και στην κάστερ που φτάνει στις 26,5 μοίρες έναντι 25,5 του CBR. Στον τομέα των φρένων δεν υπάρχει καμία αλλαγής. Δίσκος 320 χλστ. και διπίστονη δαγκάνα εμπρός που συμπληρώνεται από δαγκάνα μονού εμβόλου και δίσκο 240 χλστ.. Το ABS περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό.