Ο full LED προβολέας μαζί με την ψηλότερη ζελατίνα και το μακρύτερο ρύγχος δίνουν μια σαφώς πιο δυναμική εικόνα στη μοτοσικλέτα της Honda.

    Σχεδίαση-Ποιότητα

    Με ουσιαστικές αλλαγές σε λίγα καίρια σημεία, οι σχεδιαστές της Honda αναβάθμισαν σημαντικά την σχεδίαση του CB500X. Αποτέλεσμα, η μεσαία μοτοσικλέτα τους να παρουσιάζεται πιο δυναμική και την ίδια στιγμή πιο πολυτελής σε σχέση με πριν. 
    Το άβαφο πλαϊνό πλαστικό κοντά στο ρεζερβουάρ έχει μικρύνει σε μέγεθος και το σχήμα του πλέον, που θυμίζει πλαίσιο, κάνει τη μοτοσικλέτα να δείχνει στενότερη και ελαφρύτερη. Παράλληλα, οι βαμμένες επιφάνειες σε αυτή την περιοχή καταλαμβάνουν μεγαλύτερη έκταση με τα μοντέρνα γραφικά “ροδιές” να τονίζουν το adventure προφίλ του CB500X. Η αλλαγή που κάνει βέβαια τη μεγάλη διαφορά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο βρίσκεται τη “μούρη” της μοτοσικλέτας. 
    Μπορεί να έχουν περάσει μόλις τρία χρόνια από τότε που είδαμε το πρώτο CB500X, ωστόσο, η σχεδιαστική διαφορά μεταξύ τους θα μπορούσε να είναι και δέκα! Ο νέος full LED προβολέας, το ανασχεδιασμένο, πιο αιχμηρό και μεγαλύτερο σε μήκος “ρύγχος” και η σημαντικά ψηλότερη ζελατίνα δημιουργούν μία πιο ώριμη και σαφώς πιο δυναμική εικόνα σε σχέση με πριν. Full LED είναι και το πίσω φωτιστικό σώμα, με τα μεγάλα φλας που φέρουν λάμπες πυρακτώσεως να μοιάζουν πλέον λίγο παράταιρα, ωστόσο αισθητικά ταιριάζουν με το “X”. 
    Ποιοτικά, η μοτοσικλέτα της Honda βρίσκεται στα ίδια υψηλά επίπεδα με το προηγούμενο μοντέλο. Δεν υπάρχει σημείο πάνω της που να δημιουργεί παράπονα, ειδικά αν σκεφτείτε και την τιμή στην οποία είναι διαθέσιμη.