Με σαφώς πιο δυναμική και πολυτελή εμφάνιση από το προηγούμενο και βελτιωμένη εργονομία το ανανεωμένο CB500X είναι σίγουρα μία καλύτερη μοτοσικλέτα από εκείνη που αντικαθιστά. Στις μοτοσικλέτες μεσαίου κυβισμού, όμως, ο ανταγωνισμός έχει σκληρύνει αρκετά τα τελευταία χρόνια και τα χρήματα που ζητά η ιαπωνική εταιρία για μια μοτοσικλέτα 47 ίππων δεν είναι και λίγα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2K, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
471 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
67x66,8 |
Συμπίεση (:1) |
10,7 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
47/8.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
4,4/7.000 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
4,3 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
196 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
186 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό τύπου διαμάντι |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό, 41 χλστ., ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
125 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
63 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /320, 2Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /240, 1Ε ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17" |
Ελαστικό Π |
160/60-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.095 |
Πλάτος (χλστ.) |
860 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.420 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
810 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Υ/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
μεταξονιο