Απόλυτα γραμμική απόδοση, ελαστικότητα και οικονομία καυσίμου προσφέρει το μοτέρ. Η κατανάλωση μπορεί να πέσει και κάτω από τα 4 λίτρα/100 χλμ.

    Κινητήρας

    Με τον εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα των 471 κ.εκ. να βρίσκεται ούτως ή άλλως στο μέγιστο επιτρεπόμενο όριο απόδοσης, ώστε να μπορεί να οδηγηθεί η μοτοσικλέτα από κατόχους διπλώματος κατηγορίας Α2, οι μηχανικοί της Honda προχώρησαν σε πολύ μικρές βελτιωτικές αλλαγές. Στο κιβώτιο αναθεωρήθηκε ο μηχανισμός επιλογής των σχέσεων με στόχο την ευκολότερη αλλαγή ταχυτήτων, ενώ σε σχέση με τα street CBR500R και CB500F δεν βλέπουμε αλλαγές στο τελικό της εξάτμισης, αν και το ανανεωμένο “Χ” είναι επίσης προδιαγραφών Euro 4.
    Όπως και με το προηγούμενο CB, έτσι και τώρα η δύναμη του μοτέρ, επαρκεί πλήρως για να κινείστε σβέλτα καθημερινά και με ασφάλεια, είτε βρίσκεστε στους δρόμους της πόλης, είτε στον αυτοκινητόδρομο. Μάλιστα, αυτό που παρατηρήσαμε στο CBR500R, η ελαφρώς πιο ψυχωμένη απόδοση δηλαδή, ειδικά στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργία, δείχνει να ισχύει και στην περίπτωση του “X”. 
    O 8βάλβιδος κινητήρας με τις σχεδόν τετράγωνες διαστάσεις των κυλίνδρων του επιτρέπει την εύκολη διατήρηση ταχυτήτων της τάξης των 120-140 χλμ. στο κοντέρ έχοντας σε εφεδρεία δύναμη για ασφαλή προσπέραση, ακόμη και με δύο άτομα στη σέλα. Για γρήγορη πρόοδο σε δρόμο με στροφές, η εκμετάλλευση του κιβωτίου με τον μαλακό αλλά ελαφρώς ασαφή επιλογέα θεωρείται απαραίτητη φυσικά· μην ξεχνάμε ότι το μοτέρ είναι “500άρι” παρόλο που είναι ιδιαίτερα ελαστικό και γραμμικό σε απόδοση. Στον τομέα της κατανάλωσης η μέση τιμή των 4,5 λίτρων κρίνεται ιδιαίτερα ικανοποιητική και σε συνδυασμό με την ελαφρώς μεγαλύτερο ρεζερβουάρ.