Aνετη είναι η θέση οδήγησης του CB500X, ότι χρειάζεται κανείς για να κινηθεί απροβλημάτιστα εντός και εκτός πόλης καθημερινά. Η κάθετη τοποθέτηση του κορμού είναι κλασική για μοτοσικλέτα με adventure ύφος και το τιμόνι βρίσκεται σε λογικότατη απόσταση από αυτόν, άσχετα από τον σωματότυπό σας. Παράλληλα, το τιμόνι με τους ποιοτικούς διακόπτες προσφέρει σωστό μοχλό για να αλλάξετε γρήγορα και εύκολα κατεύθυνση χωρίς να μεταφέρει βάρος στους καρπούς.
Ο αναβάτης θα πατήσει στο έδαφος με απόλυτη ασφάλεια καθισμένος πάνω στο “X” και με τα δύο πέλματα, ακόμη και αν το ύψος του δεν ξεπερνά τα 1,75 μ. Η ψηλότερη ζελατίνα δεν ταιριάζει καλύτερα μόνο αισθητικά στη μοτοσικλέτα της Honda. Πλέον δεν είναι μόνο διακοσμητική αφού τα καταφέρνει πολύ καλά με την απομάκρυνση του αέρα από το στήθος του αναβάτη, ενώ μπορεί και να ρυθμιστεί σε ύψος, κάτι που απαιτεί τη χρήση εργαλείων. Αυτό που είναι ιδιαίτερα περίεργο με τη νέα ζελατίνα είναι ένας υψίσυχνος ήχος που φτάνει στα αυτιά του αναβάτη όταν η ταχύτητα ξεπεράσει τα 90-95 χλμ./ώρα, ο οποίος γίνεται αντιληπτός έως και τα 130 χλμ./ώρα περίπου.
Στα θετικά της ανανέωσης περιλαμβάνεται και η τάπα του ρεζερβουάρ που φέρει πλέον μεντεσέ (δεν χρειάζεται να την κρατάτε στο γέμισμα) αλλά και η ρυθμιζόμενη σε πέντε θέσεις μανέτα του φρένου. Χώρος στη σέλα με την ποιοτική επένδυση υπάρχει και για τον συνεπιβάτη. Αν είναι μεσαίου μεγέθους δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα ακόμη και σε πολύωρο ταξίδι με τις χειρολαβές να βρίσκονται σε σωστό σημείο.
μεταξονιο