Ο αναβάτης θα αισθανθεί άνετα μόλις βρεθεί πάνω στη σέλα του Rebel. Αυτό οφείλεται αρχικά στην βολική σέλα. Έχει αρκετό αφρώδες και θα τον κρατήσει ξεκούραστο για αρκετή ώρα, ενώ το χαμηλό ύψος της στα μόλις 690 χιλιοστά, δίνει πανεύκολη πρόσβαση στο έδαφος. Τα δύο πόδια θα πατήσουν σταθερά ακόμα και αν πρόκειται για μικρόσωμο αναβάτη. Αντιστρόφως ανάλογα είναι τα πράγματα όσον αφορά τον συνεπιβάτη. Το κομμάτι που του αναλογεί είναι μικρό και σε συνδυασμό με τη μικρή γωνία των γονάτων, αφήνει περιθώριο κυρίως για κοντινές διαδρομές. Το εργονομικό τρίγωνο δίνει μια ξεκούραστη, σε γενικές γραμμές, θέση οδήγησης και μόνο οι αρκετά ψηλοί θα παραπονεθούν από την θέση των μαρσπιέ και την γωνία των γονάτων, που θα τους αναγκάσει σε συχνότερες στάσεις. Οι διακόπτες ακολουθούν την Σπαρτιάτικη προσέγγιση περιλαμβάνοντας τα απολύτως απαραίτητα, παραμένουν όμως πλήρως εργονομικοί με την ανάποδη θέση των φλας και της κόρνας να είναι πλέον συνηθισμένο φαινόμενο στις μοτοσυκλέτες της Honda. Στο ίδιο μοτίβο κινείται και ο μίνιμαλ πίνακας οργάνων με την LCD οθόνη, που φέρει ενδείξεις ολικού και μερικού χιλιομετρητή, ταχυμέτρου και δείκτη καυσίμου, αλλά δεν διαθέτει ένδειξη στροφομέτρου και δείκτη ταχυτήτων.
Το ψυγειο φαινεται σαν να ειναι καρφωμενο στους λαιμους.Θα πατωσει εμπορικα.