Το μοτέρ αποτελεί δοκιμασμένη λύση από την παρουσία του στην σειρά CB. Το μεγάλο του ατού, ότι απευθύνεται και σε κατόχους Α2 διπλώματος.

    Κινητήρας – Τόσο όσο…

    Ο δικύλινδρος, υγρόψυκτος σε σειρά, με τη χωρητικότητα των 471 εκατοστών, που βρίσκεται στα σπλάχνα του νέου μοντέλου, μας έχει ήδη συστηθεί από την θητεία του στα μοντέλα της σειράς CB. Στην περίπτωση του Rebel έχουν γίνει ορισμένες αλλαγές στην χαρτογράφηση με στόχο την βελτίωση στην μεσαία περιοχή στροφών ώστε να ταιριάζει με τον cruising χαρακτήρα του. Η απόδοση του φτάνει στους 46 ίππους στις 8.500 σαλ με ροπή 4,4 κιλά στις 6.500 σαλ. Με αυτά τα νούμερα μπορεί να οδηγηθεί και από όσους έχουν δίπλωμα κατηγορίας Α2. Η μετάδοση της ισχύος και της ροπής γίνεται με ομαλό και γραμμικό τρόπο μέσω ενός 6-τάχυτου κιβωτίου. Είναι αρκετά ελαστικός και οικονομικός, με τη μέση κατανάλωση να φτάνει 4,5 λίτρα /  100 χιλιόμετρα και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 11,2 λίτρων, προσφέρει μεγάλη αυτονομία καυσίμου.