Προσπαθώντας να προσεγγίσω το πνεύμα πίσω από την κατασκευή του Rebel, αμέσως διαπιστώνω ότι πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που προσφέρει ελευθερία έκφρασης στον αναβάτη. Σε προδιαθέτει οπτικά, με την διαχρονική του σχεδίαση και με το μαύρο χρώμα που κυριαρχεί, να αποπνέει δυναμισμό. Είναι άμεσα προσβάσιμο από τον καθένα και δίνει την δυνατότητα για ξεκούραστες περιηγήσεις εντός και εκτός των τειχών της πόλης. Η εκκίνηση δίνεται από την μίζα, αφού πρώτα τοποθετήσεις το κλειδί στον διακόπτη που βρίσκεται στην αριστερή μεριά του πλαισίου. Μέρος της διαδικασίας οδηγικής ευφορίας, είναι η αναπαυτική θέση οδήγησης που τοποθετεί το σώμα σε ουδέτερη στάση αλλά και τα χέρια που βρίσκονται σε σωστή απόσταση από το τιμόνι και ακουμπούν στις φαρδιές χειρολαβές. Μοναδικό παράπονο η θέση των μαρσπιέ, που στην πολύωρη χρήση κουράζουν τα ψηλότερα αναστήματα. Ίσως αν είχαν τοποθετηθεί λίγο πιο μπροστά, τα πράγματα να ήταν καλύτερα. Φυσικά αυτό δεν μπορεί να χαλάσει την συνολική εικόνα του Rebel. Η ελαστικότητα του κινητήρα είναι εμφανής από τα πρώτα μέτρα. Δυνατό τράβηγμα από χαμηλά και ροπή ικανή για προσπεράσεις. Και τα δύο θα φανούν εξίσου χρήσιμα είτε κινείσαι σε κάποιο οδικό δίκτυο, είτε έχεις πέσει σε κυκλοφοριακή συμφόρηση. Ειδικά στην τελευταία περίπτωση θα ανακαλύψεις μερικές από τις πολλές αρετές του Rebel. Οι ελιγμοί στην κίνηση γίνονται παιχνίδι, αφού η ελαφριά αίσθηση που αποκομίζεις σε βοηθάει να κινηθείς γρήγορα. Οι στρογγυλοί καθρέπτες εκτός από την ορατότητα που εξασφαλίζουν, δεν προεξέχουν και δεν αποτελούν πρόβλημα στο πέρασμα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Το τιμόνι μπορεί να μην κόβει αρκετά, όμως το χαμηλό κέντρο βάρους και το μικρό μέγεθος αυξάνουν κατακόρυφα το βαθμό ευχρηστίας της μοτοσυκλέτας. Στον αυτοκινητόδρομο δεν θα αισθανθείς έξω από τα νερά σου, καθώς η καλή ποιότητα κύλισης και τα 168 χιλιόμετρα τελικής, αν συνδυαστούν με μερικές ενδιάμεσες στάσεις, σου επιτρέπουν να ταξιδεύεις όλη μέρα χωρίς δισταγμό. Η συμπεριφορά στις στροφές και στα κλειστά κομμάτια είναι κάτι που με εξέπληξε ευχάριστα και καταγράφεται στα συν. Η μικρή απόσταση από το έδαφος και το φαρδιά ελαστικά επιτρέπουν μεγάλες κλίσεις και το Rebel μπαίνει τρένο, αν και δεν του φαίνεται. Οι αναρτήσεις απορροφούν κάθε ανωμαλία, δεν κουράζουν και κρατούν την μοτοσυκλέτα σταθερή, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, ενώ τα φρένα είναι συνοδοιπόροι στην καλή οδική συμπεριφορά, καθώς επιβραδύνουν αποτελεσματικά το Rebel παρέχοντας καλή αίσθηση στον αναβάτη. Το ABS παρεμβαίνει μόνο όταν χρειαστεί, παραμένοντας αποτελεσματικό. Το Rebel μπορεί να επιτελέσει άριστα είτε το ρόλο της ιδανικής entry level μοτοσυκλέτας στα μεσαία κυβικά είτε τον καθημερινό ξεχωριστό σύντροφο που έχει ως συμμάχους την φιλικότητα, την χρηστικότητα και την οικονομία.
Το ψυγειο φαινεται σαν να ειναι καρφωμενο στους λαιμους.Θα πατωσει εμπορικα.