Για το πλαίσιο, οι μηχανικοί επεδίωξαν τρεις βασικούς στόχους που παραπέμπουν άμεσα στα χαρακτηριστικά της πρώτης XRV750: ικανότητες κίνησης εκτός δρόμου, άνεση στο ταξίδι αλλά και χρηστικότητα στην καθημερινή μετακίνηση. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο ημί-διπλης ραχοκοκαλιάς κλειστού τύπου και κατά τη σχεδίασή του δόθηκε έμφαση στην αντοχή και στη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, ακόμη και με πλήρες φορτίο. Αυτό όμως έγινε χωρίς να παραλειφθεί η ευκολία κίνησης σε χωμάτινες διαδρομές που απαιτεί ελαφριά αίσθηση και ευελιξία.
Η συγκέντρωση των μαζών στο κέντρο, ήταν από τους κύριους στόχους των σχεδιαστών, κάτι που μαρτυρά και η τοποθέτηση της μπαταρίας πίσω από την κεφαλή των κυλίνδρων-μόνο με εν σειρά κινητήρα μπορούσε να γίνει αυτό στην προκειμένη περίπτωση. Το μόνο περίεργο στη σχεδίαση του πλαισίου είναι το υποπλαίσιο που έχει κολληθεί απευθείας πάνω στο πλαίσιο. Όχι ότι καλύτερο σε περίπτωση σκληρής πτώσης με μεταλλικές βαλίτσες-οι βαλίτσες από τα εργοστασιακά αξεσουάρ είναι από υψηλής ποιότητας πλαστικό-αφού μεγάλο μέρος των δυνάμεων θα μεταφερθεί σε εκείνο το σημείο και σε περίπτωση παραμόρφωσης θα πρέπει να επισκευαστεί και όχι να αλλαχθεί.
Λύσεις που μυρίζουν χώμα και στον τομέα των αναρτήσεων για το Africa. Το ανεστραμμένο πιρούνι που προέρχεται από τη Showa είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, όπως και το πίσω αμορτισέρ που προέρχεται από την ίδια εταιρία, με την προφόρτιση του ελατηρίου να γίνεται υδραυλικά. Η διαδρομή ανέρχεται στα 230 και 220 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Στα φρένα βλέπουμε ένα ζευγάρι κυματοειδείς δίσκους με διάμετρο 310 χλστ. οι οποίοι συνεργάζονται με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες της Nissin. Τέλος, η νέα ιαπωνική on-off χρησιμοποιεί ακτινωτούς τροχούς 21 και 18 ιντσών, με ελαστικά 90/90 και 150/70, τα οποία φέρουν σαμπρέλα.