Αν και είναι εργονομικό φάουλ για τη σημερινή εποχή, η μονή σέλα είναι αρκετά άνετη λόγω του πλάτους στο πίσω μέρος της.

Αν και είναι εργονομικό φάουλ για τη σημερινή εποχή, η μονή σέλα είναι αρκετά άνετη λόγω του πλάτους στο πίσω μέρος της.

Στο απίστευτα ποιοτικό πλαϊνό καπάκι, βρίσκεται χώρος για αντικείμενα όπως τα χαρτιά και τα εργαλεία του Cub.

Στο απίστευτα ποιοτικό πλαϊνό καπάκι, βρίσκεται χώρος για αντικείμενα όπως τα χαρτιά και τα εργαλεία του Cub.

  • Αν και είναι εργονομικό φάουλ για τη σημερινή εποχή, η μονή σέλα είναι αρκετά άνετη λόγω του πλάτους στο πίσω μέρος της.
  • Στο απίστευτα ποιοτικό πλαϊνό καπάκι, βρίσκεται χώρος για αντικείμενα όπως τα χαρτιά και τα εργαλεία του Cub.

Aνεση-εργονομία

Παπί και μονόσελο; Κι όμως ναι! Η επιλογή αυτή της Honda είναι στοχευμένη: αποτελεί φόρο τιμής στο αρχικό μοντέλο, που είχε επίσης μονή σέλα. Ητελευταία είναι ιδιαίτερα ευμεγέθης για τον χρήστη, ο οποίος μπορεί να βολευτεί όπως θέλει. Το τιμόνι είναι χαμηλά τοποθετημένο, κοντά στον αναβάτη και φέρνει τα χέρια σε μια φυσική θέση έκτασης και ύψους, ενώ τα μαρσπιέ μεγάλου πάχους φιλοξενούν τα πόδια εμπνέοντας εμπιστοσύνη στο πάτημα. Τα χειριστήρια είναι τα τυπικά, ακολουθώντας την «Honda» εργονομία με την αντιστροφή κόρνας και φλας. Το C125 φέρει ένα κεντρικό στάντ πολύ εύχρηστο, αλλά... μόνο του: Απουσιάζει το πλάγιο σταντ, το οποίο θα προσέθετε αισθητά σε καθημερινή πρακτικότητα. 

Το μοντέλο φέρει keyless σύστημα εκκίνησης, με τον κεντρικό του διακόπτη να βρίσκεται στην «κολώνα» του τιμονιού. Η σέλα του αναβάτη ανασηκώνεται με το πάτημα ενός πλήκτρου αποκαλύπτοντας το ρεζερβουάρ, αλλά και τον μοχλό ανοίγματος ενός αποθηκευτικού χώρου στο δεξιό πλευρικό κάλυμμα, που χωρά τα εργαλεία και τα χαρτιά του SuperCub. Αξίζει να αναφέρουμε ότι υπάρχουν 2 γάντζοι για κράνη, κάτω από την σέλα και στο εμπρός μέρος της. Το όργανο με το ρετρό look φέρει μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, στην οποία ο αναβάτης θα βρει: ένδειξη σχέσης, στάθμης καυσίμου, ρολόι, ολικό και 2 μερικούς χιλιομετρητές. 


Στο απίστευτα ποιοτικό πλαϊνό καπάκι, βρίσκεται χώρος για αντικείμενα όπως τα χαρτιά και τα εργαλεία του Cub.

Στο απίστευτα ποιοτικό πλαϊνό καπάκι, βρίσκεται χώρος για αντικείμενα όπως τα χαρτιά και τα εργαλεία του Cub.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σελίδα 1Honda Super Cub C125 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
Σελίδα 3Aνεση-εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο-αναρτήσεις- φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
  • Μάκης Λώλος

    Εγω honta inova εχω και ειμαι ευχαριστιμένος αλλά αυτός που το σχεδίασε πρέπει να τον έχουν σουτάρει όχι μόνο είναι πανάκριβο αλλά και η μονή σέλα το αποτελείωσε ας το βάλουν στα αζήτητα για να μην πω κάτι άλλο.

      15
  • Giannis

    Πανάκριβο, αν βγάλεις τα σήματα της Honda βάζεις στοίχημα πως είναι μια κινεζική μπαρούφα. Αν ήταν οι εποχές που σε παρακαλούσαν οι τράπεζες να παρεις δάνειο τότε μπορεί να πούλαγε. Τώρα σίγουρα σκέτη αποτυχία..

      11
  • POPESCU CHRISTOS

    ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΟΙ ΑΣ ΠΑΡΟΥΝΕ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΣΤΙΝ ΤΕΛΙΚΙ ΟΤΙ ΠΛΗΡΟΝΕΙΣ ΠΕΡΝΕΙΣ ΕΓΟ ΠΗΡΑ ΤΟ ΜΟΝΚΕΥ 125 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΛΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΗΟΝΤΑΚΙΑΣ

      19
  • γιωργος

    Πιστευω οτι θα πιασει ακριβώς επειδή ειναι ακριβό ποιοτικό και honda και θα το πάρουν όλοι όσοι αγοράζουν iphone για να δείχνονται. Απλά στην καφετέρια εκτός απο το iphone στο τραπεζάκι θα έχουν παρκαρισμένο και το hondaki μπροστά απο το τραπεζάκι.

      19
  • θεοδωρος

    Είναι μπαρόκ, οι χυτές δεν του πάνε το πίσω φτερό και φωτιστικό μοιάζει με παλιό scarabeo είναι πανάκριβο και δεν έφεραν τα κομψοτεχνήματα super cub και cross cub και έφεραν τον κουασιμόδο...

      30
  • θεοδωρος

    Είναι μπαρόκ, οι χυτές δεν του πάνε το πίσω φτερό και φωτιστικό μοιάζει με παλιό scarabeo είναι πανάκριβο και δεν έφεραν τα κομψοτεχνήματα super cub και cross cub και έφεραν τον κουασιμόδο...

      14
  • Konstantinos

    4000 ευρω!! Απατο θα παει...ο κοσμοσ θελει φθηνα οχηματα οχι ακριβες αναβιωσεισ replicas..

      82