LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο κινητήρας είναι ο δεύτερος ισχυρότερος στην κατηγορία και διαθέτει νεύρο, αλλά και διάρκεια.

Κινητήρας

Εκτός από τον κυβισμό του κινητήρα που εξασφαλίζει ισχύ στη μετακίνηση του GT 135, οι τεχνικοί της Modenas προχώρησαν και σε κάποιες άλλες παρεμβάσεις που επηρεάζουν τη λειτουργία και τη μακροζωία του. 

Το πιστόνι, για παράδειγμα, είναι επικαλυμμένο με μολυβδαίνιο, που ενισχύει την αντοχή και την αξιοπιστία, ενώ και ο κύλινδρος είναι ειδικά κατασκευασμένος για τον ίδιο σκοπό. 
Επιπλέον, η διαδρομή του κινητήρα είναι μεγαλύτερη από το μέσο όρο της κατηγορίας (53 x 59), με αποτέλεσμα την καλύτερη απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Όσον αφορά στη τροφοδοσία, αυτή την έχει αναλάβει ένα καρμπιρατέρ 24 χλστ. της Keihin.  
Η ονομαστική του απόδοση,  είναι μια από τις  μεγαλύτερες στην κατηγορία,  με 11 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και 1 kgm ροπής στις 5.500 σ.α.λ.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ