LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το μπροστινό φρένο δεν ικανοποιεί με την αίσθηση που προσφέρει, είναι, όμως, δυνατό και προσφέρει ασφάλεια.

Οι αναρτήσεις κάνουν καλή δου- λειά στην απόσβεση, ενώ παράλλη- λα επιτρέπουν την πίεση στο Kriss στη στροφή.

Φρενα – Αναρτήσεις

Παρά τον σχεδόν ολικό εκσυγχρονισμό του, το Kriss 125 διατηρεί το ταμπούρο στο πίσω φρένο. Στο δρόμο, όμως, αυτό το γεγονός δεν πρόκειται να δώσει καμία λαβή για παράπονα, χάρη στην πάρα πολύ καλή λειτουργία του. Το πίσω φρένο είναι δυνατό και πληροφορεί σωστά επιτρέποντας στον αναβάτη ακόμη και να μπλοκάρει κατά βούληση τον πίσω τροχό. 
Η εικόνα του μπροστινού φρένου, με τον δίσκο των 220 χλστ., είναι διαφορετική. Δύναμη υπάρχει κι εδώ, αλλά η αίσθηση απουσιάζει. 
Η μανέτα είναι σφιχτή και ο αναβάτης θα πρέπει να συνηθί σει στη χρήση της. Είναι γεγονός, πάντως, ότι η Modenas δε τσιγκουνεύτηκε στον εξοπλισμό των φρένων, επιστρατεύοντας για το ανανεωμένο παπί της τις υπηρεσίες της Nissin.
Οι αναρτήσεις αποτελούν έναν από τους εντυπωσιακότερους τομείς του ψεκαστού Kriss. 
Αμφότερα το τηλεσκοπικό πιρούνι και τα πίσω αμορτισέρ (με πέντε θέσεις προφόρτισης παρακαλώ!), φέρουν την υπογραφή της Kayaba. Η λειτουργία τους είναι πρώτα απΆ όλα προοδευτική, ακόμη και στις χειρότερες συνθήκες. Ακόμη και σε πολύ κακό οδόστρωμα, οι αναρτήσεις δε θα κο πανήσουν και η απόσβεση θα γίνει με ομαλό τρόπο, χωρίς να ταλαιπωρήσει τη μέση του αναβάτη.
 Δε θα τις χαρακτήριζα απαραίτητα μαλακές, αλλά είναι άνετες και χάρη στη λειτουργία τους, ο αναβάτης δε θα ταλαιπωρηθεί σε λακκούβες και σαμάρια. Επιπλέον, δεν πρόκειται να παραπονεθούν εύκολα κάτω από πίεση. Μαζί με το άκαμπτο πλαίσιο θα διατηρήσουν στιβαρό το παπί υπό κλίση ή σε συνεχείς εναλλαγές κα τεύθυνσης.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ