Κάθε sport μοντέλο που σέβεται τον εαυτό του, είτε μιλάμε για supersport του λίτρου είτε για παπί 135 κ.εκ., δεν μπορεί παρά να προσφέρει μόνο τα απολύτως απαραίτητα στους δύο αυτούς τομείς.
Και το Crypton-X, λοιπόν, δεν προσφέρει υψηλά επίπεδα πρακτικότητας και άνεσης, ωστόσο, ικανοποιεί και στους δύο τομείς. Η σέλα του έχει το μέσο ύψος της κατηγορίας και τοποθετεί σωστά το σώμα σε σχέση με το τιμόνι και μαρσπιέ του οδηγού και του συνοδηγού.
Το αφρώδες είναι σχετικά σκληρό αλλά δεν κουράζει, παρά μόνο μετά από αρκετά χιλιόμετρα. Κάτω από τη σέλα δεν υπάρχει χώρος για οτιδήποτε, ενώ στην ποδιά ο γάντζος λάμπει δια της απουσίας του. Αδικαιολόγητη, τέλος, μοιάζει και η απουσία του πλαϊνού σταντ, αναγκάζοντας τον αναβάτη να σηκώσει το Crypton στο διπλό, έστω και για μια στάση μερικών λεπτών.
ναι οκ ολα καλα αυτα που αναφερεις αγαπητο mototriti αλλα πειτε στη yamaha πως ηρθε η ωρα της αντικαταστασης του ! ! ! μην βλεποπυν μονο τις πωλησεις. . οσο για τα περι προδιαγραφων του excinter 150 εινα παραμυθια,αμα θελουν μπορουν!!!
ναι οκ ολα καλα αυτα που αναφερεις αγαπητο mototriti αλλα πειτε στη yamaha πως ηρθε η ωρα της αντικαταστασης του ! ! ! μην βλεποπυν μονο τις πωλησεις. . οσο για τα περι προδιαγραφων του excinter 150 εινα παραμυθια,αμα θελουν μπορουν!!!