LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο χώρος κάτω από την σέλα είναι µεγάλος αλλά «ρηχός» µε αποτέλεσµα να χωράει µε λίγη δυσκολία ένα Large Full Face κράνος.

Κάτω από την σέλα υπάρχει επίσης υποδοχή για την φόρτιση κινητού και βάση στήριξης αυτού.

Πέραν του χώρου κάτω από την σέλα το scooter προσφέρει άλλα δύο ντουλαπάκια, ΄σνε στην ποδιά µε κλείδωµα και ένα στο µπροστινό τελείωµα της σέλα που κουµπώνει µε κλιπ. Βολική η θέση της τάπας του ρεζερβουάρ στα δεξιά της ποδιάς.

Aνεση – Εργονοµία: Χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις

Της πρώτης οπτικής επαφής έπεται αυτή του... δεύτερου τύπου, κατά την οποία καθόµαστε πάνω στο υπό εξέταση δίκυκλο. Η θέση οδήγησης δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις, τοποθετώντας τον αναβάτη σχετικά «µέσα» και απλωτά. Τα χέρια πιάνουν σε πολύ άνετη και φυσιολογική γωνία το τιµόνι, ενώ τα πόδια βολεύονται µια χαρά στην ποδιά, που έχει δύο θέσεις για αυτά, είτε µπροστά και απλωτά, είτε κάτω, στο οριζόντιο τµήµα της. Σε κάθε περίπτωση, για αναβάτες µέχρι 1.85 ύψους η κατάσταση είναι πολύ άνετη, για τους ψηλότερους όµως, ίσως να απαιτηθεί λίγο στρίµωγµα, κάτι που συµβαίνει σε όλα τα scooter αυτής της κατηγορίας όµως. Η σέλα, έχει την έκταση  και ποιότητα αφρώδους υλικού τέτοια, ώστε να εγγυηθεί την απροβληµάτιστη παραµονή επί µακρόν πάνω της, κάτι που ισχύει και για το τµήµα του συνεπιβάτη, ο οποίος έχει στην διάθεση του πτυσσόµενα καλοσχεδιασµένα µαρσπιέ και χειρολαβές. Στα θετικά σηµειώνεται και η δυνατότητα ρύθµισης του «µαξιλαριού» µέσης για τον οδηγό, το οποίο προσφέρει πολύ καλή στήριξη, έτσι ώστε ο καθένας να βρει ακριβώς το “sweet spot” του.

Ανασηκώνοντας την σέλα που στηρίζεται επαρκώς µε αµορτισέρ, αποκαλύπτεται ένας µεγάλος φωτιζόµενος αποθηκευτικός χώρος, ο οποίος επαρκεί για την αποθήκευση ενός Full Face κράνους και πολλών µικροπραγµάτων. Αν πρέπει να εξαντλήσουµε την αυστηρότητα µας και να γίνουµε λίγο γκρινιάρηδες, θα θέλαµε το άνοιγµα της σέλας  να γίνεται σε πιο ευρεία γωνία, ώστε η πρόσβαση στον αποθηκευτικό χώρο να είναι ευκολότερη. Κάτω από την σέλα βρίσκουµε υποδοχή ρεύµατος για την φόρτιση κινητού τηλεφώνου αλλά και βάση ασφάλισης αυτού, ώστε να µην συµβούν απρόοπτα κατά την κίνηση του scooter. Σε ότι αφορά στην αποθήκευση και µεταφορά αντικειµένων, το Xciting-R 300i προσφέρει επίσης ένα ντουλαπάκι που κλειδώνει στην αριστερή πλευρά της ποδιάς, ικανό να χωρέσει έγγραφα και κινητό µε άνεση, ενώ υπάρχει επίσης ο κλασικός γάντζος, καθώς και άλλο ένα ντουλαπάκι χωρίς κλείδωµα, στο µπροστινό µέρος της σέλας, ανάµεσα στα πόδια του οδηγού.

 
Όλες οι... εντολές προς το Xciting-R 300i UBS, γίνονται µέσω του κλειδιού, µε την έννοια ότι αναλόγως της περιστροφής αυτού στον κεντρικό διακόπτη, ανοίγει η σέλα, κλειδώνει το τιµόνι ή ανοίγει η τάπα του ρεζερβουάρ, που βρίσκεται σε πολύ βολική θέση, στα δεξιά της ποδιάς. Ο δε κεντρικός διακόπτης προσφέρει µια έξτρα αντικλεπτική προστασία, καθότι µε την χρήση ενός άλλου, ειδικού κλειδιού, καλύπτεται από µεταλλικό σκέπαστρο, απαγορεύοντας την πρόσβαση σε επιτήδειους, όταν το scooter βρίσκεται σε στάση. Μιας και φτάσαµε στην στάση, το Xciting-R 300i, στηρίζεται είτε σε πλάγιο µονό, είτε σε κεντρικό σταντ. Αµφότερα προσφέρουν ικανοποιητική στήριξη και είναι εύκολα στον χειρισµό και στην πρόσβαση τους από τον αναβάτη. 

 

KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ