LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα

Διαβάστηκε από 49331 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 22/1/2016

Οι σημαντικότερες αλλαγές, τις οποίες αναφέραμε και νωρίτερα, εντοπίζονται στο εμπρός μέρος του TMAX. Μιλάμε φυσικά για το ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 41 χλστ., το οποίο κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή του στο ιαπωνικό μοντέλο. Ντεμπούτο κάνουν επίσης και οι ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες, με τέσσερα πιστόνια έκαστη, που προσφέρουν, εκτός από πιο δυναμική εμφάνιση, περισσότερη δύναμη αλλά και καλύτερη αίσθηση σε σχέση με πριν. Οι δύο δίσκοι των 276 χλστ. παραμένουν ως είχαν, όπως και ο πίσω των 282 χλστ. Καμία αλλαγή δεν είχαμε στο αλουμινένιο πλαίσιο, εκείνο το κομμάτι δηλαδή που κάνει το ιαπωνικό scooter να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Σχεδίαση-Ποιότητα
Εργονομία
Χώροι
Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: YAMAHA TMAX | TEST

περισσότερα νέα & άρθρα »
TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Yamaha MT-07 - Test | TEST
QJMOTOR SQ16 - Υποψήφιο για Best Scooter by LS2 | TEST
BMW R 12 nineT - Test | TEST
Yamaha MT-09 YAMT – Υποψήφιο για Best Moto by LS2 | TEST
Benelli TRK 702X - Test | TEST
Triumph Scrambler 400 X - Υποψήφιο για Best Commuter by LS2 | TEST
Kawasaki ZX-4RR - Υποψήφιο για Best Moto by LS2 | TEST
Horwin EK1 & SK3 - Υποψήφιο για Best Electric by LS2 | TEST
Yadea Fierider - Test | TEST
Yamaha Ray ZR - Υποψήφιο για Best Scooter by LS2 | TEST

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ