LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα

Διαβάστηκε από 49260 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 22/1/2016

Οι σημαντικότερες αλλαγές, τις οποίες αναφέραμε και νωρίτερα, εντοπίζονται στο εμπρός μέρος του TMAX. Μιλάμε φυσικά για το ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 41 χλστ., το οποίο κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή του στο ιαπωνικό μοντέλο. Ντεμπούτο κάνουν επίσης και οι ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες, με τέσσερα πιστόνια έκαστη, που προσφέρουν, εκτός από πιο δυναμική εμφάνιση, περισσότερη δύναμη αλλά και καλύτερη αίσθηση σε σχέση με πριν. Οι δύο δίσκοι των 276 χλστ. παραμένουν ως είχαν, όπως και ο πίσω των 282 χλστ. Καμία αλλαγή δεν είχαμε στο αλουμινένιο πλαίσιο, εκείνο το κομμάτι δηλαδή που κάνει το ιαπωνικό scooter να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Σχεδίαση-Ποιότητα
Εργονομία
Χώροι
Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: YAMAHA TMAX | TEST

περισσότερα νέα & άρθρα »
TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Yamaha Ray ZR - Υποψήφιο για Best Scooter by LS2 | TEST
Suzuki GSX-S 1000GX - Υποψήφια για Best Moto by LS2 | TEST
Αποστολή Yamaha TMAX Tech Max 2025 | TEST
EMW Lucking Pro 2 Batteries - Υποψήφιο για Best Electric by LS2 | TEST
Kawasaki Eliminator 500 – Υποψήφιο για Best Commuter by LS2 | TEST
Kawasaki Z7 Hybrid - Test | TEST
Voge DS525X Black Knight - Test | TEST
Αποστολή: Yamaha MT-07 & MT-07 Y-AMT 2025 | TEST
QJMOTOR SRT 550 S – Υποψήφια για Best Moto by LS2 | TEST
QJMOTOR SRT 700S - Δοκιμή | TEST

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ