LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ικανοποιητικές επιδόσεις και συμπεριφορά παρουσιάζει ο κινητήρας του μοντέλου.

Κινητήρας: Επαρκής και ελαστικός

Ο κινητήρας αποτελεί αναμφίβολα, το δυνατότερο χαρτί του Logik. Πρόκειται για μια μονοκύλινδρη μονάδα που αποδίδει 13 ίππους στις 7.500 σαλ και 1.35 kgm ροπής στις 6.000 σαλ., με τροφοδοσία από καρμπιρατέρ και υγρόψυξη. Η εκκίνηση από στάση γίνεται με ευκολία, ενώ σε όλο το φάσμα των εντός πόλης ταχυτήτων, ο κινητήρας υπακούει άμεσα στο άνοιγμα του γκαζιού και χαρίζει αξιόλογες επιταχύνσεις στο Logik. Κάτι που ίσως θα χάριζε ακόμα καλύτερη απόκριση θα ήταν μια λίγο πιο κοντή γκαζιέρα, καθώς η υπάρχουσα έχει αρκετά μεγάλη διαδρομή και ίσως χρειαστεί κάποια εξοικείωση από τον αναβάτη. Σε συνθήκες αστικής κυκλοφορίας, δεν θα αναζητήσετε παραπάνω δύναμη, ενώ γενικά η λειτουργία του μοτέρ χαρακτηρίζεται πολιτισμένη. Φαίνεται όμως ότι η συμπεριφορά του κινητήρα αλλά και η τροφοδοσία με καρμπιρατέρ έχουν το τίμημά τους στην κατανάλωση, αφού δεν καταφέραμε να δούμε μέση τιμή κάτω από τα 4λτ/100 χμ. Στην κυκλοφορία σε μεγαλύτερους δρόμους, το μοτέρ θα αποδώσει ικανοποιητικά μέχρι τα 90 χμ/ώρα, όπου θα συναντήσει τα δύσκολα καθώς εκεί εξασθενεί και η διαθέσιμη ισχύς του. Εαν μάλιστα σκοπεύετε να δείτε και την τελική ταχύτητα του scooter, αυτή θα έρθει στα 115 χμ/ωρα, σε ιδανικές συνθήκες. 

 

KEEWAY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ