Το Iris από την Daytona, προτάσσει τις χρηστικές αρετές που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και να εξακολουθεί να αποτελεί μία από τις πλέον ελκυστικές εναλλακτικές στην κατηγορία των ηλεκτρικών scooters.
Κινητήρας 4.600W με μετάδοση μέσω ιμάντα
Ο κινητήρας μέγιστης ισχύος 4.600W με τελική 80χλμ./ώρα, πέρα από τις εντυπωσιακές δυνατότητες που προσφέρει, σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις και την κατανάλωση, διαθέτει και ένα δυναμικό χαρακτηριστικό που του χαρίζει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στη διάρκεια ζωής του. Σε αντίθεση με την πλειοψηφία των ηλεκτρικών scooters που ακολουθούν την πεπατημένη των hub motors (κινητήρες τοποθετημένοι μέσα στον πίσω τροχό), ο κινητήρας του Iris εδράζεται στο πλαίσιο και η τελική μετάδοση γίνεται μέσω ιμάντα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντικά μικρότερη καταπόνηση του κινητήρα από λακκούβες και εμπόδια που ταλαιπωρούν αναρτήσεις και τροχό. Η αποσπώμενη μπαταρία λιθίου προσφέρει αυτονομία 100 χιλιομέτρων και φορτίζει πλήρως σε 4,5 ώρες.
Στον τομέα της πρακτικότητας, το Iris προσφέρει σημαντικές ευκολίες στον αναβάτη του αναβαθμίζοντας σημαντικά την καθημερινότητά του. Ο μεγάλος χώρος πίσω από την ποδιά συνδυάζεται και με έναν ιδιαίτερα πρακτικό και αναδιπλούμενο γάντζο ανάρτησης χειραποσκευών, έτσι ώστε να μην υπάρχουν περιορισμοί στο είδος και το μέγεθος των αντικειμένων που θέλει να μεταφέρει ο ιδιοκτήτης του Iris. Σε συνδυασμό με την ενσωματωμένη ανθεκτική και αλουμινένια σχάρα που ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό του scooter, το Iris δίνει μια ολοκληρωμένη και "καθαρή" λύση για κάθε είδους μετακίνηση.
Στη "φαρέτρα" των χρηστικών δυνατοτήτων του συμπεριλαμβάνεται και η πρίζα κάτω ακριβώς από τη σέλα για τη φόρτιση της μπαταρίας απευθείας, σε περίπτωση που υπάρχει παροχή ρεύματος στο σημείο που είναι σταθμευμένο το Iris, χωρίς να χρειάζεται να την αφαιρέσει ο αναβάτης. Η έξυπνη τοποθέτησή της, δημιουργεί και έναν αρκετά μεγάλο χώρο κάτω από τη σέλα, για να φιλοξενηθεί ένα κράνος ή τα προσωπικά αντικείμενα του αναβάτη.
Οδηγείται χωρίς δίπλωμα μοτοσυκλέτας
Το Iris μπορεί να οδηγηθεί χωρίς δίπλωμα μοτοσυκλέτας και χωρίς εξετάσεις (υπό προϋποθέσεις*) και η τιμή του έχει καθοριστεί στα 3.190 ευρώ, η οποία διαμορφώνεται στα 2.419 ευρώ μετά τη βασική επιδότηση του προγράμματος "Κινούμαι ηλεκτρικά 2".
Κινητήρας 4.600W με μετάδοση μέσω ιμάντα
Τελική 80χλμ./ώρα και αυτονομία 100 χιλιόμετρα
Με επίπεδο πάτωμα και χώρο για ένα κράνος
Οδηγείται χωρίς δίπλωμα μοτοσυκλέτας
Θα "χτυπούσες" ηλεκτρικό σε τιμή παπιού;