Οι διπίστονες δαγκάνες της Nissin σε συνδυασμό με τα 2 δισκόφρενα μπροστά των 300 χιλιοστών και το ένα πίσω 240 χιλιοστών έχουν αναλάβει το φρενάρισμα του Maverick και τα καταφέρνουν άψογα.

Οι διπίστονες δαγκάνες της Nissin σε συνδυασμό με τα 2 δισκόφρενα μπροστά των 300 χιλιοστών και το ένα πίσω 240 χιλιοστών έχουν αναλάβει το φρενάρισμα του Maverick και τα καταφέρνουν άψογα.

Οι διπίστονες δαγκάνες της Nissin σε συνδυασμό με τα 2 δισκόφρενα μπροστά των 300 χιλιοστών και το ένα πίσω 240 χιλιοστών έχουν αναλάβει το φρενάρισμα του Maverick και τα καταφέρνουν άψογα.

Οι διπίστονες δαγκάνες της Nissin σε συνδυασμό με τα 2 δισκόφρενα μπροστά των 300 χιλιοστών και το ένα πίσω 240 χιλιοστών έχουν αναλάβει το φρενάρισμα του Maverick και τα καταφέρνουν άψογα.

  • Οι διπίστονες δαγκάνες της Nissin σε συνδυασμό με τα 2 δισκόφρενα μπροστά των 300 χιλιοστών και το ένα πίσω 240 χιλιοστών έχουν αναλάβει το φρενάρισμα του Maverick και τα καταφέρνουν άψογα.
  • Οι διπίστονες δαγκάνες της Nissin σε συνδυασμό με τα 2 δισκόφρενα μπροστά των 300 χιλιοστών και το ένα πίσω 240 χιλιοστών έχουν αναλάβει το φρενάρισμα του Maverick και τα καταφέρνουν άψογα.

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

Περιφερειακά που εντυπωσιάζουν!

Το Maverick έχει χτιστεί πάνω σε ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το όποιο είναι απόλυτα ισορροπημένο στο τομέα της κατανομής του βάρους με 49,1% να είναι εμπρός και  το υπόλοιπο 50,9% πίσω,  με τα συνολικά κιλά της να αγγίζουν  τα 178 κενή. Στον τομέα της ανάρτησης και των φρένων, η πρόταση της Daytona στην κατηγορία των 500 κυβικών πραγματικά εντυπωσιάζει με τα περιφερειακά, που είναι από το πάνω ράφι.  Η μοτοσυκλέτα εφοδιάζεται με αναρτήσεις  της KYB, full ρυθμιζόμενες τόσο προς τη προφόρτιση, όσο και στην απόσβεση. Συγκεκριμένα μπροστά συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρους 41 χιλιοστών και διαδρομή 195χιλιοστών και πίσω με μονό αμορτισέρ με μοχλικό πιρούνι. Αντίστοιχα ποιοτικό και το σύστημα πέδησης, όπου την επιβράδυνση του Maverick έχουν αναλάβει δυο διπίστονες δαγκάνες της Nissin με κυματοειδείς δίσκους 300 χιλιοστών μπροστά και μια διπίστονη δαγκάνα τη Nissin με κυματοειδής δίσκο 240 χιλιοστών πίσω, ενώ ένα δικάναλο σύστημα της Bosch είναι υπεύθυνο να διαχειρίζεται σωστά το ABS. Οι ακτινωτές ζάντες έχουν σχεδιαστεί ειδικά για tubeless ελαστικά, με τις ακτίνες να ακουμπάνε το χείλος της στεφάνης.  Κορυφαία επιλογή και στα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης, όπου συναντάμε τα Metzeler Tourance, με χάραξη 30% χώμα-70% άσφαλτο.


Οι διπίστονες δαγκάνες της Nissin σε συνδυασμό με τα 2 δισκόφρενα μπροστά των 300 χιλιοστών και το ένα πίσω 240 χιλιοστών έχουν αναλάβει το φρενάρισμα του Maverick και τα καταφέρνουν άψογα.

Οι διπίστονες δαγκάνες της Nissin σε συνδυασμό με τα 2 δισκόφρενα μπροστά των 300 χιλιοστών και το ένα πίσω 240 χιλιοστών έχουν αναλάβει το φρενάρισμα του Maverick και τα καταφέρνουν άψογα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Daytona Maverick 500 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
Σελίδα 3Ανεση- Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA