Το Maverick χαρακτηρίζεται από την εξευγενισμένη σχεδίασή του, που έχει δεχτεί αρκετές επιρροές, τόσο από την ευρωπαϊκή, όσο και την ιαπωνική σχολή σχεδίασης των on-off. Η γεμάτη αιχμηρές γωνίες και έντονες γραμμές σιλουέτα του, συνάδει με τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του. Το μπροστινό μέρος με το τονισμένο και προτεταμένο ρύγχος σου δίνει την εντύπωση, ότι η μοτοσυκλέτα έχει βαυαρικές επιρροές , που όμως μένουν στη σφαίρα της φαντασίας, μιας και το σχέδιο του προβολέα είναι μοναδικό. Τα πλαϊνά προστατευτικά κάγκελα τονίζουν ακόμα περισσότερο τον όγκο του Maverick, ενώ ταυτόχρονα θα το προστατεύσουν από πτώσεις. Το τιμόνι είναι αρκετά πλατύ, με τις χούφτες και τη ζελατίνα να δίνουν extra κάλυψη στον αναβάτη. Κοιτώντας την από το πλάι ανεβασμένη στο διπλό σταντ σε ενθουσιάζει εμφανισιακά, ενώ ξεχωρίζει από μακριά η αλουμινένια καρίνα του κινητήρα, που δουλειά της είναι να ελαχιστοποιήσει το κίνδυνο φθοράς του μοτέρ από πέτρες σε off-road διαδρομή. Η σχεδίαση του πίσω φωτιστικού σώματος φανερώνει την προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια που δόθηκε από την εταιρία κατασκευής. Στο πάτημα της δεξιάς μανέτας και το ποδόφρενου ανάβουν δυο χαρακτηριστικά τόξα που διατρέχουν όλο το φανάρι, από πάνω προς τα κάτω, δημιουργώντας μια εντυπωσιακή εικόνα. Η εξάτμιση μαζί με τους ακτινωτούς τροχούς ολοκληρώνουν την εικόνα του Maverick και τονίζουν ακόμα περισσότερο το εκτός δρόμου στοιχείο.
Ποιότητα κατασκευής: Υψηλή, με πολύ καλή συναρμολόγηση
Τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ποιοτικά, με τη συναρμογή τους να είναι καλή και στιβαρή. Το μαύρο χρώμα της μηχανής που είχαμε στη διάθεση μας, μπορεί να κόβει «οπτικά» τον επιβλητικό όγκο της, αλλά την ανεβάζει αρκετές σκάλες στην κλίμακα ομορφιάς, με αρκετούς στο δρόμο να την χαζεύουν και να ρωτούν τι μοτοσυκλέτα είναι.
Το εμπρός κομμάτι είναι αρκετά τονισμένο, με το προτεταμένο ρύγχος να σου δίνει την εντύπωση, ότι η μοτοσυκλέτα έχει βαυαρικές επιρροές. Το μπροστά φωτιστικό σώμα έχει μοναδική σχεδίαση και φωτίζει αρκετά καλά.