Λίγες μέρες πριν την επίσημη παρουσίαση των νέων Bullet, το διαδίκτυο γέμισε με φωτογραφίες από μια ακόμα μοτοσυκλέτα της Royal Enfield που έρχεται το φθινόπωρο, της ανανεωμένης Himalayan 450.
Πρόκειται να ακολουθήσει ένα πολύ σημαντικό φθινόπωρο για την Royal Enfield. Την Παρασκευή έρχεται η παρουσίαση των νέων Bullet, ενώ 2 μήνες μετά, την 1η Νοεμβρίου θα παρουσιαστεί επίσημα η Himalayan 450.
Τώρα έχουμε ένα βίντεο που μας δείχνει την νέα όψη της Bullet 350 λίγες μέρες πριν την παρουσίαση, αλλά δεν θα αναλωθούμε εκεί. ¶λλωστε σε 2 μέρες θα ξέρουμε τα πάντα για τα νέα μοντέλα που έρχονται.
Το δεύτερο “σετ κατασκοπίας” που έρχεται από την Ινδία αφορά το Himalayan 450. Ο προκάτοχός του, το Himalayan 411, είναι μια μοτοσυκλέτα που γνωρίζει τεράστια επιτυχία στην Ινδική αγορά, αλλά δεν έχει καταφέρει να προκαλέσει αίσθηση στις παγκόσμιες αγορές. Ένα από τα θέματα που υπήρχαν ήταν η απόδοση, καθώς ο κινητήρας των 411cc αποδίδει 24,6 ίππους και 32 Nm ροπής. Ο νέος κινητήρας των 450cc υπολογίζεται ότι θα αποδίδει 35,4 ίππους και 40 Nm ροπής, κάτι που αποτελεί μια σημαντική βελτίωση σε σχέση με πριν. Επίσης αναμένεται το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι εξατάχυτο και όχι πεντατάχυτο που είναι τώρα.
Όμως οι αλλαγές δεν περιορίζονται στον κινητήρα. Το νέο Himalayan θα έχει νέα χαρακτηριστικά και όσον αφορά τον εξοπλισμό, με κάποια από αυτά να βρίσκονται για πρώτη φορά πάνω σε μια Royal Enfield. H νέα Himalayan θα έχει LED προβολέα και ανεστραμμένο πιρούνι, ενώ ο κινητήρας του θα είναι υγρόψυκτος, σε αντίθεση με τους ελαιόψυκτους κινητήρες των 650cc, που αποτελούν αυτή τη στιγμή τη ναυαρχίδα της ινδικής εταιρείας.
Μια μεγάλη ζελατίνα θα προστατεύει τον αναβάτη από τον αέρα, ενώ όπως φαίνεται στις φωτογραφίες θα υπάρχουν πλαϊνά προστατευτικά κάγκελα, ανασηκωμένο μπροστινό φτερό και διπλή σέλα.
Οι τροχοί είναι 21” μπροστά και 17” πίσω, ενώ για το φρενάρισμα υπεύθυνοι θα είναι δύο δίσκοι (ένας μπροστά - ένας πίσω), με δικάναλο ABS.
Περισσότερες λεπτομέρειες θα γνωρίζουμε την 1η Νοεμβρίου, όμως φαίνεται ότι το Himalayan, ριζικά ανανεωμένο σε σημεία που μετράνε, είναι έτοιμο να ξεκινήσει την “δεύτερη απόβασή” του στην Ευρωπαϊκή αγορά. Θα τα καταφέρει καλύτερα από τον προκάτοχό του;