40 ίπποι και για πρώτη φορά στην ιστορία της Enfield υγρόψυξη. Νέο πλαίσιο και ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 200mm. Στρογγυλή TFT οθόνη 4" με συνδεσιμότητα. Τροχός 21" μπροστά
Μετά από πολύμηνη αναμονή, Teaser βίντεο από την εταιρεία, ακόμα και ένα βίντεο όπου η διάσημη Youtuber, Itchy Boots, δοκιμάζει ένα μοντέλο προπαραγωγής, φτάσαμε λίγες μέρες πριν την παρουσίαση της νέας Himalayan 452 στην EICMA. Σήμερα διέρρευσαν τα έγγραφα που μας δίνουν τα πλήρη τεχνικά στοιχεία και ενώ πολλά από αυτά τα είχαμε ήδη γράψει, κάποιες πληροφορίες είναι καινούριες.
Η Royal Enfield δηλώνει ότι για την παραγωγή αυτού του μοντέλου «δεν πήραν ούτε μια βίδα από το Himalayan 411» και αυτό είναι αλήθεια, καθώς η Enfield βάδισε σε «καινούρια μονοπάτια» (pun intended) με το νέο Himalayan.
Ξεκινώντας από τον ολοκαίνουριο κινητήρα, είναι η πρώτη φορά που η Royal Enfield χρησιμοποιεί υγρόψυξη σε οποιοδήποτε μοντέλο της καθώς και η πρώτη φορά που ένας μονοκύλινδρος κινητήρας της Royal Enfield συνεργάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο.
Από τα 411cc πάμε στα 452cc με τον μονοκύλινδρο τετραβάλβιδο DOHC κινητήρα, που αποδίδει 40 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 40 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. Ο λόγος συμπίεσης είναι 11,5:1.
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
To ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο διπλών δοκών είναι επίσης νέο και συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43mm της Showa μπροστά και ένα μονοσόκ αμορτισέρ πίσω. Η διαδρομή και στα 2 άκρα είναι 200mm.
Oι ζάντες έχουν διάμετρο 21” μπροστά και 17” πίσω, με τα ελαστικά που τις ντύνουν να προέρχονται από την CEAT (που προμηθεύει τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης και στις υπόλοιπες Royal Enfield), με διαστάσεις 90/90 και 140/80 μπροστά και πίσω αντίστοιχα.
Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 320mm μπροστά, με διπίστονη δαγκάνα και ένας δίσκος 270mm πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα, με ένα δικάναλο ABS που είναι ρυθμιζόμενο να συντονίζει την προσπάθεια πέδησης.
Διαστάσεις και εξοπλισμός
Όσον αφορά τις διαστάσεις, η Royal Enfield Himalayan 452 έχει μήκος 2.245mm, πλάτος 852mm, ύψος 1.316mm και το μεταξόνιο αγγίζει τα 1.456mm. Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο κατά 10mm (πλέον στα 230mm), ενώ πολύ καλή δουλειά έχει γίνει στο αδυνάτισμα της μοτοσυκλέτας, καθώς με γεμάτο το ντεπόζιτο των 17 λίτρων, η νέα Himalayan ζυγίζει 198 κιλά (πιο ελαφριά από το 411). Το ύψος της σέλας είναι ρυθμιζόμενο, ανάμεσα στα 805mm και στα 825mm.
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει φουλ LED φωτιστικά σώματα, Riding Modes, USB θύρα φόρτισης και τη νέα στρογγυλή TFT οθόνη 4” με δυνατότητα σύνδεσης με το κινητό και λειτουργία Google Maps (πρώτη φορά για Enfield).