LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ετοιμάζει η ΚΤΜ μεσαία δικύλινδρα Duke και RC για το 2016; Ενδιαφέρουσα η φήμη, θα θέλαμε να τη δούμε να επαληθεύεται.

Δικύλινδρα μεσαία ΚΤΜ το 2016;

Ο ειδικός τύπος της Ινδίας αναφέρεται σε ενδιαφέρουσες δηλώσεις που έγιναν από τους υπεύθυνους της Bajaj, σύμφωνα με τις οποίες, αναμένεται νέα σειρά δικύλινδρων ΚΤΜ μοτοσικλετών, μεσαίου κυβισμού, το 2016.

 
Επειδή δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε τις δηλώσεις αυτές της Bajaj -του στρατηγικού συνεργάτη της ΚΤΜ-, κρατάμε μεν μικρό καλάθι, παρόλα αυτά δεν μπορούμε και να τις αγνοήσουμε.

Το ρεπορτάζ των Ινδών λοιπόν υποστηρίζει πως η ΚΤΜ δουλεύει πάνω σε δύο νέους V2 κινητήρες, με τους οποίους θα εμπλουτίσει τη γκάμα της για το 2016. Η χωρητικότητα των κινητήρων θα βρίσκονται στα 600-800 κυβικά εκατοστά, και οι μοτοσικλέτες θα τοποθετηθούν ανάμεσα στα "μικρά" street μοντέλα της εταιρείας (125-200-390 Duke & RC), και στις μεγάλες V2 μοτοσικλέτες της γκάμας των Αυστριακών. 

Ενδιαφέρον έχει και η αναφορά για τον αντικαταστάτη του 690 Duke, με ένα V2 μοντέλο, πιθανώς μεγαλύτερου κυβισμού -790 ίσως;-, αλλά και ενός V2 RC σε αυτό τον κυβισμό. Ο ινδικός τύπος μιλάει και για το πέρασμα αυτών των μοτέρ στη γκάμα της Husqvarna, αν και μάλλον είναι νωρίς για να κάνει κανείς τέτοιες υποθέσεις.    

Το θέμα μας κλείνει με την υπόθεση πως η μελλοντική γκάμα της ΚΤΜ θα εφοδιάζεται με κινητήρες 125, 200, 390, 590, 790 και 1290 κυβικών εκατοστών, ενώ γίνεται αναφορά και στις προθέσεις της ΚΤΜ να ξεπεράσει όλους τους Ιάπωνες κατασκευαστές μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας -υποθέτουμε πως αυτό αφορά στην Ινδική αγορά.

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ