LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πολύ σωστή η στάση που οδήγησης, με χαλαρές, ανοιχτές λαβές στο τιμόνι που προσφέρουν άριστο έλεγχο.

Ποιοτικά γκριπ της Domino έχει επιλέξει η AJP.

'Ανεση/Εργονομία

Για τη δουλειά που έχει σχεδιαστεί, το PR4 είναι άνετο και εργονομικό, και με το παραπάνω. Ψηφιακή οθονούλα με διάφορες ενδείξεις στα όργανα, διαφανές ρεζερβουάρ -ευτυχώς γιατί δεν υπάρχει ρεζέρβα ή δείκτης βενζίνης- κάτω από την τεράστια σε μήκος σέλα (λύση που χαμηλώνει και το κέντρο βάρους), με -υπέροχη σε εμφάνιση- τάπα (που δεν κλειδώνει) στο πίσω μέρος. Έτσι ο αναβάτης είναι ελεύθερος να κινηθεί πάνω στη σέλα ακόμα και μέχρι το... πιρούνι, αν χρειαστεί! Πολύ σωστή η στάση που οδήγησης, με χαλαρές, ανοιχτές λαβές στο τιμόνι που προσφέρουν άριστο έλεγχο. Το ύψος σέλας μπορεί να ακούγεται στο Θεό, αλλά μόλις καθίσεις στη μοτοσικλέτα, το μαλακό αμορτισέρ βυθίζεται -πολύ μάλιστα- διευκολύνοντας ακόμα και αναβάτες όπως εγώ, που με ύψος 1,70 μ. πάταγα άνετα κάτω.  

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ