Το όχημα που θα έπαιρνα μαζί μου σε μια εξερευνητική αποστολή στο Άρη! Μπορεί να μη λειτουργήσει εκεί, τουλάχιστον όμως θα καταφέρει να τρομάξει τους εξωγήινους και να τους κάνει να με σεβαστούν. Αυτό έρχεται στο μυαλό μου κάθε φορά που κοιτάζω το νέο Adventure. Από μπροστά είναι...διαστημικά επιβλητικό, με τον τεράστιο όγκο να δίνει την εντύπωση ότι θα κόψει στη μέση ότι και αν πεταχτεί μπροστά του, ακόμη και νταλίκα. Την εικόνα του τεθωρακισμένου διαστημόπλοιου, ενισχύουν και όλα τα παραφερνάλια που φέρει το Αdventure στο εξοπλισμό του. Το απόκοσμο σε σχεδίαση έξτρα κεντρικό φωτιστικό σώμα, τα έξτρα προβολάκια LED, οι χούφτες, η ζελατίνα και φυσικά τα προστατευτικά κάγκελα που αρκούν για να φτιάξετε τουλάχιστον μισό κλουβί για έναν ενήλικο γορίλα. Δεσπόζουσα θέση σε όλα αυτά έχει βέβαια το τεράστιο αλουμινένιο ρεζερβουάρ με τα διαφορετικής σχεδίασης πλαϊνά πλαστικά τα οποία φιλοξενούν και τους αεραγωγούς που στέλνουν φρέσκο αέρα στα δύο ψυγεία και στο κουτί του φίλτρου. Μπροστά στο Adventure το απλό GS μοιάζει σαν την...αγωνιστική έκδοση της μοτοσικλέτας που, από τρέλα έφτιαξαν οι Γερμανοί, για να κατέβουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας... Τόσο μεγάλη είναι η διαφορά σε όγκο και επιβλητικότητα μεταξύ των δύο μοντέλων με τις ελάχιστες, ωστόσο, μεταξύ τους διαφορές. Αν σκεφτείτε μάλιστα ότι το απλό GS διαπρέπει στον τομέα του κύρους και τις αναγνωρισιμότητας μπορείτε να φανταστείτε τι κάνει το Adventure στο πέρασμά του. Ποιοτικά, παράπονα δεν υπάρχουν και λίγες κουβέντες για να το περιγράψουν αρκούν. Το GS διεκδικεί ή κάθεται στην κορυφή των δύο τροχών είτε σε κάθε επιμέρους σημείο ξεχωριστά (βαφή, συναρμογή, συναρμολόγηση) είτε σαν σύνολο.