LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εργονομία/Ανεση: Παίζει μόνο του

Αν και ψηλότερο από το μοντέλο που αντικαθιστά, το νέο Adventure είναι πιο φιλικό. Υπεύθυνη, σε μεγάλο βαθμό, είναι η νέα και ρυθμιζόμενη (και σε κλίση) σέλα που ανοίγει τα πόδια λιγότερο από πριν και τα αφήνει να φτάνουν κάτω πιο εύκολα. Το νέο Adventure έχει γενικότερα πιο φιλική αίσθηση από το προηγούμενο μοντέλο και αυτό γίνεται αισθητό, ειδικά στους επιτόπιους ελιγμούς με τα πόδια κάτω και ακόμη περισσότερο όταν υπάρχει έστω και ελαφριά κλίση. Με τα πόδια κάτω, στο προηγούμενο αγκομαχούσες και...προσευχόσουν να πάνε όλα καλά και να μην σου γείρει πάνω από...πέντε μοίρες. Το νέο μοιάζει πολύ καλύτερα ζυγισμένο, κρύβει καλύτερα το βάρος του και δίνει πολύ μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στον αναβάτη στις μανούβρες, πάρα το διόλου ευκαταφρόνητο βάρος του. Χωρίς δεύτερη σκέψη μπορείτε να πιάσετε...5 χλμ./ώρα, να “κλειδώσετε” το τιμόνι και να γυρνάτε γύρω από τον εαυτό σας χωρίς καμία ανησυχία, εναλλάσσοντας απότομα κατεύθυνση δεξιά/αριστερά για να κάνετε και κανένα οχτάρι. Χειριστήρια και διακόπτες βρίσκονται στις σωστές θέσεις, μαθαίνονται γρήγορα και εξίσου γρήγορα ανιχνεύονται δια της αφής ακόμη και αν φοράτε χειμερινά γάντια. Η στάνταρ ζελατίνα του Adventure είναι ψηλότερη από του απλού GS και ρυθμίζεται το ίδιο εύκολα σε ύψος από ένα περιστροφικό διακόπτη ακόμη και εν κινήσει. Εκτός από αυτή η BMW έχει προσθέσει έξτρα εκτροπείς αέρα αλλά και χούφτες στο τιμόνι, για τα χέρια, που βελτιώνουν ακόμη περισσότερο την πολύ καλή προστασία που προσφέρει το απλό R 1200 GS. Βάλτε στα παραπάνω και το τεράστιο ρεζερβουάρ, που βάζει το δικό του λιθαράκι (τι λιθαράκι;...ογκόλιθο!) στην προστασία των ποδιών από τα στοιχεία της φύσης, αλλά και τους κυλίνδρους που παίρνουν τη σκυτάλη από αυτό και συνεχίζουν χαμηλότερα και θα καταλάβετε ότι η μετωπική κάλυψη που προσφέρει το Adventure δεν απέχει πολύ από αυτή ενός πολυτελούς cabrio αυτοκινήτου... Στα κορυφαία επίπεδα άνεσης συνεισφέρει και η σέλα με τις διαστάσεις και το ποιοτικό αφρώδες της αλλά και η επένδυση  που δεν αφήνει τον αναβάτη να γλιστρά πάνω της. Αρχοντικά κάθεται και ο συνεπιβάτης, αλλά και...ένα παιδί ανάμεσά τους -όχι ότι το δοκιμάσαμε-, ενώ άπλετο χώρο θα βρείτε στη σχάρα για να δέσετε ένα μεσαίου ή μεγάλου μεγέθους ταξιδιωτικό σάκο. Τέλος, να πούμε ότι το λεβιέ των ταχυτήτων και το ποδόφρενο είναι ρυθμιζόμενα και ενισχυμένα ενώ τα μαρσπιέ είναι μεγαλύτερα για να επιτρέπουν στον αναβάτη να στέκεται πάνω στη μοτοσικλέτα πιο άνετα.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ