LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Νέο υγρόψυκτο «κεφάλαιο»

Ο πλήρως ανασχεδιασμένος και μερικώς υγρόψυτκος boxer κινητήρας, με τα δύο μικρά ψυγεία και τον αντικραδασμικό άξονα φέρει ελάχιστες αλλαγές σε σχέση με το νέο R1200 GS. Ωστόσο, σε σχέση με το αερο-ελαιόψυκτο μοτέρ της προηγούμενης γενιάς και πέρα από την υγρόψυξη, οι αλλαγές είναι πολλές. Οι νέες εισαγωγές έχουν τοποθετηθεί κάθετα πάνω στους κυλίνδρους (ενσωματωμένοι στις κάσες του στροφάλου για πρώτη φορά σε boxer) και οι εξαγωγές των εξατμίσεων αντικριστά από κάτω. Έτσι εξασφαλίστηκε κάθετη ροή σε μείγμα και καυσαέρια, κάτι που βελτιστοποιεί τη συνολική απόδοση. Παράλληλα, επιτυγχάνεται  καλύτερη ψύξη και από τον αέρα που φτάνει πλέον στις ψήκτρες ευκολότερα αφού έχουν τοποθετηθεί στη φυσική ροή του. Το εξατάχυτο κιβώτιο έχει ενσωματωθεί και αυτό στις κάσες του κινητήρα (κάτω αριστερά) όπως και ο νέος υγρός  πολύδισκος συμπλέκτης που αντικατέστησε τον ξηρό μονόδισκο. Βρίσκεται στο εμπρός μέρος του μοτέρ και έχει χαρακτηριστικά μονόδρομης λειτουργίας. Το βάρος του βολάν αυξήθηκε κατά 950 γραμμάρια, για το Adventure, ώστε η λειτουργία του κινητήρα να γίνει πιο ομαλή και πολιτισμένη και τα χαρακτηριστικά απόδοσης να κάνουν την εκτός δρόμου οδήγηση σε κλειστά κομμάτια με χαμηλές ταχύτητες φιλικότερη. Επίσης, η BMW, για να κάνει το μοτέρ ακόμη πιο πολιτισμένο πρόσθεσε έναν αποσβεστήρα κραδασμών μεταξύ του κιβωτίου και του άξονα μετάδοσης ο οποίος βγαίνει πλέον από τα αριστερά. Σημαντική αλλαγή σε σχέση με τους αερόψυκτους boxer είναι και η προσθήκη ηλεκτρονικού ride-by-wire γκαζιού, το οποίο η BMW ονομάζει E-gas. Στον στάνταρ εξοπλισμό της μοτοσικλέτας υπάρχουν, επίσης δύο διαφορετικές χαρτογραφήσεις, Road και Rain οι οποίες αλλάζουν την απόκριση του ψεκασμού (περισσότερο και λιγότερο άμεση αντίστοιχα) αλλά χωρίς να επηρεάζουν την ισχύ που φτάνει στον πίσω τροχό. 

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ