LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο

Οι χαρτογραφήσεις του κινητήρα δεν επηρεάζουν μόνο τη δική του απόδοση αλλά “παρασέρνουν” και όλα τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας του Adventure, τόσο εκείνων που βρίσκονται στον βασικό εξοπλισμό όσο και των έξτρα. Έτσι, στην πραγματικότητα έχουμε να κάνουμε με προγράμματα που επηρεάζουν αισθητά τη “προσωπικότητα” της μοτοσικλέτας και όχι με μια απλή χαρτογράφηση. Ανάλογα με την επιλογή προγράμματος αλλάζει και η λειτουργία του συστήματος πρόσφυσης του πίσω τροχού (Automatic Stability Control-ASC) που βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό του Adventure: περισσότερο παρεμβατικό στο Rain, λιγότερο στο Road. Τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του ABS σε αυτές τις περιπτώσεις παραμένουν αμετάβλητα, όπως και στην επιλογή Dynamic. Η τελευταία, που βρίσκεται στο έξτρα λογισμικό Riding Modes Pro, κάνει την απόκριση του ψεκασμού ακόμη πιο άμεση και δρα αντίθετα στο ASC που γίνεται λιγότερο παρεμβατικό. Εκεί που το ABS μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά του είναι στη επιλογή “Enduro” που προσαρμόζει το Adventure για οδήγηση σε σαθρό έδαφος με ελαστικά δρόμου. Αυτή αλλάζει και το ASC, ενώ “μαλακώνει” και την απόκριση του γκαζιού με τη συνδυασμένη πέδηση να διατηρείται. Τέλος, το πρόγραμμα Enduro Pro ενδείκνυται για χρήση με χωμάτινα ελαστικά. Εδώ, η απόκριση του γκαζιού είναι άμεση, η λειτουργία του ABS στο πίσω τροχό απενεργοποιείται και το ASC επιτρέπει ακόμη μεγαλύτερες πλαγιολισθήσεις με το γκάζι.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ