Τη διαφορετικότητα του Street, σε σχέση με τις υπόλοιπες Harley-Davidson, την καταλαβαίνεις πριν ακόμη κάτσεις στη σέλα του. Η σχεδίασή του είναι πιο διακριτική και υιοθετεί στοιχεία από άλλα μοντέλα των Αμερικάνων, σύγχρονα ή παλιότερα, σίγουρα όμως λιγότερο κλασικά. Ο νέος δικύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας Revolution X με την περιεχόμενη γωνία των 60 μοιρών (όχι οι παραδοσιακές αερόψυκτες 45 μοίρες) δεν μοιράζεται μόνο το όνομά του με το μεγαλύτερο σε κυβισμό μοτέρ του V-Rod.
Ουσιαστικά έχει την ίδια σύγχρονη αρχιτεκτονική με εκείνο με τετραβάλβιδες κεφαλές και εκκεντροφόρους επικεφαλής. Αναφορές στο αμερικάνικο power cruiser βλέπουμε τόσο στη σχεδίαση των εξατμίσεων όσο και στη σχεδίαση του πίσω φτερού, ενώ μπροστά δεσπόζει το μίνιμαλ μασκάκι του προβολέα που κάνει τη δική του αναφορά σε ένα από τα πιο cult μοντέλα των Αμερικάνων: το XLCR Cafe Racer που παρουσιάστηκε στα τέλη της 10ετίας του 1970. Το ίδιο γίνεται και με το χρώμα αφού το Street είναι “κατράμι”. Το μαύρο του πάει πολύ με την H-D να έχει άλλες άλλες τρεις επιλογές για τον αναβάτη. Γενικά το Street φαίνεται αρκετά καλοφτιαγμένο, ωστόσο, υπάρχουν κάποια σημεία που μας παραξένεψαν στην ποιότητα και την προσοχή στη λεπτομέρεια. Το πρώτο έχει να κάνει με την βαφή αφού το βερνίκι που καλύπτει τις μεταλλικές επιφάνειες δεν βρίσκεται στα ίδια στάνταρ με τις υπόλοιπες Harley-Davidson. Το δεύτερο αφορά τα καλώδια και τις ντίζες που κάνουν αισθητή την παρουσία τους κάτι που επίσης δεν έχουμε συνηθίσει σε H-D αφού συνήθως οι Αμερικάνοι τα κρύβουν με μεγάλη προσοχή. Το τελευταίο είναι η ευκολία με την οποία μπορεί να αφαιρέσει τη σέλα της μοτοσικλέτας ο... οποιοσδήποτε! Κλειδαριά δεν υπάρχει και το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να ξεβιδώστε με το χέρι τη μία και μοναδική βίδα στο πίσω μέρος!