LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εύστροφος, δυνατός και ελαστικός ο κινητήρας θα δείξει τα χαρίσματά του στον ανοιχτό δρόμο αλλά και στην πόλη.

Το εμπρός φρένο αποδίδει γραμμικά τη δύναμή του και θα μπλοκάρει πολύ δύσκολα, ακόμη και σε μέτριας ποιότητας οδόστρωμα.

Οι μαλακές αναρτήσεις απορροφούν με άνεση τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος και δεν προβληματίζουν ούτε σε σβέλτο (για cruiser) ρυθμό.

Στο δρόμο: Αστική αποκάλυψη!

Η Harley-Davidson χαρακτηρίζει το Street ως Urban Cruiser και αυτό είναι κάτι που το αδικεί κατάφωρα! Το Street είναι μια καθημερινή “αστική” cruiser αλλά είναι παράλληλα και μια σχεδόν “κανονική” μοτοσικλέτα που δεν προβληματίζει πουθενά. Από τα πρώτα κιόλας μέτρα θα νιώσεις άνετα μαζί του, ενώ εκείνα που θα κερδίσουν αμέσως την εκτίμησή σου είναι η δεμένη αίσθηση που σου μεταφέρει το πλαίσιο και ο κινητήρας. Το σύγχρονο δικύλινδρο μοτέρ δεν έχει σχέση με τα δικύλινδρα αερόψυκτα της H-D. Είναι σημαντικά πιο εύστροφο από αυτά, ενώ σε σχέση με τα Evolution των Sportster φαντάζει πιο δυνατό και από τα 1200άρια. Σε αυτό παίζει ρόλο και το βάρος της μοτοσικλέτας που είναι σημαντικά μικρότερο-πάνω από 30 κιλά-ακόμη και σε σχέση με το Iron 883. Το μόνο “κακό” έχει να κάνει με τον σήμα κατατεθέν ήχο των H-D ο οποίος επίσης απουσιάζει. Τη θέση του έχει πάρει ένα πιο ήσυχο και συμβατικό “γουργουρητό” το οποίο δεν ενοχλεί στα αυτιά αλλά ούτε και εξιτάρει. Ακόμη και έτσι όμως, το μοτέρ σε βάζει στην πρίζα και γρήγορα πιάνεις τον εαυτό σου να το πιέζει μέχρι τον κόφτη. 

Τα 180 χλμ./ώρα στο κοντέρ είναι μια σχετικά εύκολη υπόθεση για τον Revolution X που σου δίνει τη δυνατότητα να ανακαλύψεις και τη σταθερότητα που προσφέρει το άκαμπτο πλαίσιο. Το Street είναι απόλυτα σταθερό στην τελική του, η οποία είναι υποδειγματική για την κατηγορία. Αυτό λίγο πολύ το περιμένεις από μια σύγχρονη, χαμηλή μοτοσικλέτα με μεγάλο μεταξόνιο. Εκείνο που δεν περιμένεις και σε εκπλήσσει ευχάριστα είναι η συμπεριφορά του Street στις στροφές. Το μόνο που το κάνει να διαφέρει από street-commuter μοτοσικλέτες είναι η ευκολία με την οποία βρίσκουν κάτω τα μαρσπιέ. Μέχρι εκείνο το σημείο το Street εμπνέει εμπιστοσύνη στον αναβάτη και θα τον αφήσει να κινηθεί με σχετικά σβέλτο ρυθμό, ανώτερο από όσο υπονοεί η κατηγορία στην οποία ανήκει. Το μόνο που θέλει λίγη συνήθεια είναι η βαριά αίσθηση που δίνει το πίσω ελαστικό όσο μεγαλώνει η κλίση αλλά και το αδύναμο εμπρός φρένο το οποίο υπολείπεται και σε αίσθηση. Τουλάχιστον η απόδοσή του είναι γραμμική και προβλέψιμη, ενώ θα μπλοκάρει πολύ δύσκολα ακόμη και σε γυαλισμένη άσφαλτο. Σημειώνουμε εδώ την έλλειψη ABS.

Πίσω στους δρόμους της πόλης, το πεδίο για το οποίο φτιάχτηκε, το Street παρουσιάζει μια απόλυτα ομοιογενή και φιλική εικόνα. Στο μποτιλιάρισμα δεν προβληματίζει καθόλου, καθώς έχει ιδιαίτερα ελαφριά αίσθηση και το τιμόνι του κόβει πολύ. Παράλληλα ο συμπλέκτης αλλά και το κιβώτιο είναι μαλακά στη χρήση τους και η γλυκιά και γραμμική απόκριση του γκαζιού θα σας επιτρέψει να κάνετε ακόμη και δύσκολες μανούβρες ανάμεσα στα αυτοκίνητα με μεγάλη ευκολία. Το Street καταφέρνει σε αυτές τις συνθήκες να είναι πιο εύκολο και φιλικό ακόμη και από ένα Sportster, μια από τις πλέον εύκολες μοτοσικλέτες στο αστικό περιβάλλον, λόγω των πιο άνετων και ποιοτικών αναρτήσεων αλλά και του σημαντικά μικρότερου βάρους.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ