Το απλό Agility 200i κοστίζει 2.134 ευρώ με το τέλος ταξινόμησης, ενώ η έκδοση «+» ανεβάζει την τιμή κατά 253 ευρώ, στα 2.387 ευρώ. Επιδόσεις και κατανάλωση κινητήρα διαφέρουν ελάχιστα ανάμεσα στα 2, οπότε η επιλογή ανάμεσα στην απλή ή στην «+» έκδοσης θα βοηθήσει μια έντιμη ενδοσκόπηση, ώστε να κρίνετε εσείς τι ακριβώς θέλετε, και τι ακριβώς χρειάζεστε. Η έκδοση «+» προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα σε σχέση με την απλή. Πάμε να τα δούμε επιγραμματικά. Πρωτίστως, πιο premium εμφάνιση σε ορισμένα σημεία (Led φώτα στάσης, ανάγλυφα αυτοκόλλητα, τελικό εξάτμισης, κλπ.), ελαφρώς μεγαλύτερος χώρος κάτω από τη σέλα, μεγαλύτερη ευελιξία λόγω της τοποθέτησης του ρεζερβουάρ κάτω από το πάτωμα της ποδιάς, μεγαλύτερη αυτονομία, και κυρίως για εμάς μεγαλύτερη άνεση, από σέλα και μαλακότερο setup αναρτήσεων, άνεση που θα εκτιμήσουν όλοι και όλες. Στον αντίποδα, η απλή έκδοση αποτελεί ένα γνωστό και δοκιμασμένο μεταφορικό μέσο, με σκληρότερες αναρτήσεις και σέλα, αλλά και με μεγαλύτερο τροχό πίσω στις 16 ίντσες. Αν ψάχνετε την απόλυτα οικονομικότερη επιλογή, η απλή έκδοση ίσως είναι για εσάς. Όμως αν διαθέτετε αυτά τα «+» 200 ευρώ, θα εκτιμήσετε και με το παραπάνω τα επιπρόσθετα θετικά σημεία του «+».
KYMCO
Agility
City
16+ 200i |
|
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Α/Ψ,2Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
163 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
60x57,8 |
Συμπίεση
(:1) |
10,3 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
11,2/7.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
1,22/5.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100 χλμ.) |
3,8 |
Βάρος,
γεμάτο (κιλά) |
119 |
Τελική
ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
105 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο
σωληνωτό |
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό
πιρούνι |
Διαδρομή
(χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ,
ΠΕ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ, μονοπίστονη
δαγκάνα |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ,
διπίστονη δαγκάνα |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
_ |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
_ |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
_ |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
_ |
Κεντρικό
σταντ |
Y |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Σχάρα |
Υ |
Κλειδαριά
κράνους |
_ |
Ρυθμιζόμενη
εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
Υ |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
100/80-16΄΄ |
Ελαστικό
Π |
120/80-14΄΄ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος
(χλστ.) |
2.050 |
Πλάτος (χλστ.) |
735 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.340 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
760 |
Τα καλύτερα Adventure στα 300cc με κάτω από 6.500 ευρώ
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+
Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;
Vespa Primavera Elettrica - Test
Test Tucano Urbano Bibwarm: Θερμαινόμενη λαιμουδιέρα σπό 60 ευρώ
ESF E-Ride Liberty: Χωρίς άδεια οδήγησης και με αυτονομία 50 χιλιομέτρων
Νέες πληροφορίες για την αγωνιστική Ducati του 2027
Από το γραφείο στο 24hrs Hellas Rally με Suzuki V-STROM 800 DE
Σαρώνει στις πωλήσεις η Yamaha MT-09 Υ-ΑΜΤ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr