Το απλό Agility 200i κοστίζει 2.134 ευρώ με το τέλος ταξινόμησης, ενώ η έκδοση «+» ανεβάζει την τιμή κατά 253 ευρώ, στα 2.387 ευρώ. Επιδόσεις και κατανάλωση κινητήρα διαφέρουν ελάχιστα ανάμεσα στα 2, οπότε η επιλογή ανάμεσα στην απλή ή στην «+» έκδοσης θα βοηθήσει μια έντιμη ενδοσκόπηση, ώστε να κρίνετε εσείς τι ακριβώς θέλετε, και τι ακριβώς χρειάζεστε. Η έκδοση «+» προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα σε σχέση με την απλή. Πάμε να τα δούμε επιγραμματικά. Πρωτίστως, πιο premium εμφάνιση σε ορισμένα σημεία (Led φώτα στάσης, ανάγλυφα αυτοκόλλητα, τελικό εξάτμισης, κλπ.), ελαφρώς μεγαλύτερος χώρος κάτω από τη σέλα, μεγαλύτερη ευελιξία λόγω της τοποθέτησης του ρεζερβουάρ κάτω από το πάτωμα της ποδιάς, μεγαλύτερη αυτονομία, και κυρίως για εμάς μεγαλύτερη άνεση, από σέλα και μαλακότερο setup αναρτήσεων, άνεση που θα εκτιμήσουν όλοι και όλες. Στον αντίποδα, η απλή έκδοση αποτελεί ένα γνωστό και δοκιμασμένο μεταφορικό μέσο, με σκληρότερες αναρτήσεις και σέλα, αλλά και με μεγαλύτερο τροχό πίσω στις 16 ίντσες. Αν ψάχνετε την απόλυτα οικονομικότερη επιλογή, η απλή έκδοση ίσως είναι για εσάς. Όμως αν διαθέτετε αυτά τα «+» 200 ευρώ, θα εκτιμήσετε και με το παραπάνω τα επιπρόσθετα θετικά σημεία του «+».
KYMCO
Agility
City
16+ 200i |
|
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Α/Ψ,2Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
163 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
60x57,8 |
Συμπίεση
(:1) |
10,3 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
11,2/7.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
1,22/5.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100 χλμ.) |
3,8 |
Βάρος,
γεμάτο (κιλά) |
119 |
Τελική
ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
105 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο
σωληνωτό |
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό
πιρούνι |
Διαδρομή
(χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ,
ΠΕ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ, μονοπίστονη
δαγκάνα |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ,
διπίστονη δαγκάνα |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
_ |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
_ |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
_ |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
_ |
Κεντρικό
σταντ |
Y |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Σχάρα |
Υ |
Κλειδαριά
κράνους |
_ |
Ρυθμιζόμενη
εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
Υ |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
100/80-16΄΄ |
Ελαστικό
Π |
120/80-14΄΄ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος
(χλστ.) |
2.050 |
Πλάτος (χλστ.) |
735 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.340 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
760 |
Yamaha Ray ZR - Υποψήφιο για Best Scooter by LS2
QJMOTOR SRV600V: Με κινητήρα V4 ευχόμαστε να το δούμε στην Ευρώπη
Στα σκαριά υβρίδιο ηλεκτρικού scooter-μοτοσυκλέτας από BMW και TVS
ESF Tiger MT-5: Με κινητήρα 2.600W και αυτο-φόρτιση
Παπί ή Scooter - Ποιο είναι το ιδανικό για delivery;
Hokuto: Μια Moto Guzzi SP3 1000 από τη Monza που κλείνει το μάτι στην Ιαπωνία
Νέα μοντέλα Piaggio & Vespa στη Μoto Tσαραμιάδης
Νταής Θωμάς: Γνήσια ανταλλακτικά, αξεσουάρ και είδη ένδυσης KTM / Ducati
Νέες τιμές Yamaha: Στα 19.600 ευρώ το πλουσιότερο Tracer 9 GT+
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr