Το ρεζερβουάρ άλλαξε θέση, και βρίσκεται πλέον κάτω από τα πόδια του αναβάτη. Έτσι, μαζί και με το νέο πίσω τροχό που είναι 14 αντί για 16 ιντσών της απλής έκδοσης, μεγάλωσε αρκετά ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, ο οποίος χωράει τώρα ένα τζετ κράνος ¾. Παρόλα αυτά, θα περιμέναμε με τις 2 αυτές δραστικές αλλαγές χώρο για full-face κράνος στο «+», όμως κάτι τέτοιο δε συμβαίνει. Επιπρόσθετο όφελος από τη μετακόμιση του ρεζερβουάρ δέχθηκε το Agility και στην κατανομή των μαζών, καθώς πλέον το κέντρο βάρους βρίσκεται χαμηλότερα, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο την ευελιξία του scooter.
Τρίτο όφελος στο ότι το στόμιο του ρεζερβουάρ βρίσκεται πλέον μπροστά, στην ποδιά, και έτσι στον ανεφοδιασμό του «+» δεν χρειάζεται να κατέβουν από τη σέλα αναβάτης και συνεπιβάτης. Μια και μιλάμε για τη σέλα, εκείνη είναι χαμηλότερη, στα 760χλστ. από το έδαφος, βοηθώντας τον αναβάτη να πατήσει ευκολότερα όλο το πέλμα κάτω. Παράλληλα η σέλα διαθέτει περισσότερο αφρώδες, και νέα υλικά, για μεγαλύτερη άνεση στις μετακινήσεις σας. Όντως το αφρώδες είναι εμφανώς περισσότερο, με τους επιβαίνοντες να βουλιάζουν μέσα του. Κι ενώ παρόμοιες σέλες μπορεί κάποιες φορές να αποδεικνύονται άβολες μετά από κάποια παραμονή πάνω τους, αυτό δε συμβαίνει στο «+» που θα κρατήσει αναβάτη και συνεπιβάτη φρέσκους για πολλή ώρα.
Ευπρόσδεκτη είναι η χρηστική σχάρα που διαθέτει το Kymco στο πίσω μέρος του, ενώ στα όργανα βρίσκουμε αναλογικές ενδείξεις για κοντέρ και στάθμη βενζίνης, ενώ υπάρχει μια πολύ μικρή ψηφιακή οθόνη από κάτω, με ολικό και 2 μερικούς χιλιομετρητές και ρολόι. Το «+» διαθέτει μονό και διπλό σταντ, ενώ δεν διαθέτει αισθητήρα που να μην σας αφήνει να ξεκινήσετε με ανοιχτό μονό σταντ. Αντίθετα, ως μηχανισμό ασφαλείας διαθέτει δυνατό ελατήριο που το κλείνει απότομα, για να μην το ξεχνάτε ανοικτό -θέλει προσοχή γιατί μαζεύει άμεσα μόλις σηκώσετε λίγο όρθιο το scooter.
Κάποια σημεία στο «+» θα μπορούσαν να αποτελέσουν λαβές για λίγη γκρίνια, όσον αφορά στο τι θα περίμενε κανείς από ένα premium scooter. Σημεία όπως οι ντεμοντέ διακόπτες, τα λιτά όργανα, το άνοιγμα της σέλας από ξεχωριστή κλειδαριά αντί από τον κεντρικό διακόπτη, τα φώτα που δεν παραμένουν ανοιχτά και μπορεί να ξεχαστούν σβηστά, η έλλειψη του γνωστού μηχανισμού ασφαλείας που κλείνει τον κεντρικό διακόπτη και ανοίγει με το πίσω μέρος του κλειδιού, και η έλλειψη μεντεσέ στην τάπα βενζίνης.
Τέλος, τα όμορφα αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη,
κάποιες φορές ανοίγουν κατά λάθος από τη γάμπα του αναβάτη που βρίσκει πάνω
τους στα φανάρια. Μην βιάζεστε όμως να βγάλετε συμπεράσματα, γιατί μπορεί το
«+» να μην διαθέτει όλα τα premium
πλεονεκτήματα των ακριβών αντίστοιχων scooter,
όμως η τιμή του βρίσκεται ακόμα και 1.500 ευρώ χαμηλότερα από εκείνων, οπότε…
δεν μας χαλάνε και τόσο αυτά τα σημεία.
Τα καλύτερα Adventure στα 300cc με κάτω από 6.500 ευρώ
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+
Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;
Vespa Primavera Elettrica - Test
Test Tucano Urbano Bibwarm: Θερμαινόμενη λαιμουδιέρα σπό 60 ευρώ
ESF E-Ride Liberty: Χωρίς άδεια οδήγησης και με αυτονομία 50 χιλιομέτρων
Νέες πληροφορίες για την αγωνιστική Ducati του 2027
Από το γραφείο στο 24hrs Hellas Rally με Suzuki V-STROM 800 DE
Σαρώνει στις πωλήσεις η Yamaha MT-09 Υ-ΑΜΤ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr