Με την τελευταία ανανέωση του V7 η Moto Guzzi απέδειξε και έμπρακτα ότι ακούει πολύ προσεκτικά το κοινό της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας στην οποία και πιστεύει πάρα πολύ. Οι αναβάτες του προηγούμενου μοντέλου ζήτησαν από τους Ιταλούς πιο ευρύχωρη θέση οδήγησης, κάτι που είχε πέσει και στη δική μας αντίληψη κατά την επαφή μας με το προηγούμενο V7. Οι Ιταλοί έβαλαν πραγματικά τα δυνατά τους με το αποτέλεσμα να χαρακτηρίζεται πετυχημένο. Πώς το κατάφεραν αυτό; Κυρίως με το να μετατοπίσουν τον κινητήρα μέσα στο πλαίσιο φέρνοντάς τον 10 χλστ. πιο χαμηλά, ενώ οι κύλινδροι απέκτησαν μια κλίση τεσσάρων μοιρών προς τον εμπρός άξονα του τροχού. Αυτό, σε συνδυασμό με τα μαρσπιέ που χαμήλωσαν κατά 25 χλστ., δημιούργησε τρία εκατοστά επιπλέον χώρου για τα γόνατα, κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό πάνω στην άνετη σέλα του V7 II. Για να το πούμε πολύ απλά δεν χρειάζεται να είστε πλέον κάτω από 1,80 μ. για να χαρείτε πραγματικά την ιταλική μοτοσικλέτα με την ιδιαίτερα άνετη θέση οδήγησης. Οι κοντύτεροι, ωστόσο, θα εκτιμήσουν ακόμη περισσότερο και τη χαμηλότερη κατά 10 χλστ. απόστασή της σέλας από το έδαφος, η οποία ανέρχεται πλέον στα 790 χλστ.
Για τον συνεπιβάτη το μερίδιο στη σέλα είναι σαφώς μικρότερο σε σχέση με εκείνο του αναβάτη, αν και για μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη, αν είναι στο μέσο όρο από πλευράς μεγέθους, δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα.