Πλαίσιο αναρτήσεις και φρένα συνεχίζουν χωρίς αλλαγές στην ανανεωμένη μοτοσικλέτα. Το πλαίσιο είναι σωληνωτό διπλής ραχοκοκαλιάς και κατασκευασμένο από ατσάλι, το πιρούνι συμβατικό με διάμετρο καλαμιών στα 40 χλστ., ενώ πίσω έχουν τοποθετηθεί δύο αμορτισέρ τα οποία ρυθμίζονται εύκολα ως προς την προφόρτισή τους.
Η λειτουργία των αμορτισέρ αναθεωρήθηκε στην προηγούμενη ανανέωση του V7 με στόχο την αύξηση της προσφερόμενης άνεσης, κάτι που ισχύει και για το πιρούνι. Επίσης στη βελτίωση της λειτουργίας της ανάρτησης συνεισφέρει και ο άξονας μετάδοσης ο οποίος ευθυγραμμίστηκε εκ νέου με το μοτέρ, βελτιώνοντας παράλληλα την πρόσφυση του πίσω ελαστικού.
Στον τομέα της πέδησης το V7 χρησιμοποιεί έναν δίσκο διαμέτρου 320 χλστ. για τον εμπρός τροχό, μία τετραπίστονη δαγκάνα της Brembo και μια τρόμπα της ίδιας εταιρίας. Στο πίσω τροχό έχει τοποθετηθεί μία διπίστονη δαγκάνα και δίσκος 260 χλστ., επίσης της Brembo, όπως και η αντλία. Τα μεγάλα νέα αφορούν βέβαια την τοποθέτηση στον βασικό εξοπλισμό μιας σύγχρονης μονάδας ABS, η οποία προέρχεται από την Continental και είναι δικάναλη. Αυτό το πολύ σημαντικό στοιχείο για την ενεργητική ασφάλεια έλειπε από το προηγούμενο V7 ακόμη και στον έξτρα εξοπλισμό του.