LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εντυπωσιάζει η κομψή και απίστευτα λεπτή σιλουέτα του Ζ.

Αισθητική-ποιότητα

Μικρό παράπονο είχαμε διατυπώσει στο τεστ του Ninja 250SL για το γεγονός πως το ολοκαίνουργιο πλαίσιο χωροδικτύωμα, που ξεφεύγει από τα συνήθη πλαίσια δυο δοκών της Kawasaki δεν ήταν όσο ορατό του άξιζε. Ήρθε λοιπόν το γυμνό Ζ250SL για να διορθώσει τα πράγματα. Πλέον, το ξεχωριστό πλαίσιο είναι εμφανές με το καλημέρα, και δίνει ένα ιδιαίτερο αέρα στη μοτοσικλέτα του Akashi. Όπως και με το Ninja, έτσι κι εδώ, ο παρατηρητής εντυπωσιάζεται άμεσα από την κομψή, και απίστευτα λεπτή σιλουέτα του Ζ, που το κάνει να μοιάζει με μοτοσικλέτα... 125 κυβικών, τόσο συλφίς είναι. Με ιδιαίτερα μικρές και compact διαστάσεις, δείχνει λεπτό, κοντό, χαμηλό, και με αντίστοιχα λεπτά ελαστικά.

Ο πολυεδρικός προβολέας με το διάφανο “κρύσταλλο” είναι μονός (για να ταιριάζει στο πνεύμα του μονοκύλινδρου κινητήρα λέει η Kawasaki), ενώ έχει καλή απόδοση το βράδυ. Τα φλας παλαιού τύπου είναι μεγάλα, και εξέχουν -μικρή παραφωνία που διορθώνεται με μια τετράδα aftermarket LED φλασάκια. Οι καθρέπτες είναι ψηλότεροι από του Ninja, παρέχοντας αρκετά καλό οπτικό πεδίο, αν και ο αναβάτης πρέπει που και που να μαζεύει αγκώνες για να δει καλύτερα. Αντίθετα με του Ninja, δεν είναι σχεδιασμένοι ώστε να μπορεί ο αναβάτης να τους κλείσει στο παρκάρισμα ή στο μποτιλιάρισμα, για ακόμη λεπτότερη σιλουέτα.

Όμορφο είναι το τελικό -και αυτό ίδιο με του Ninja 250SL-, και επιθετική η ανασηκωμένη ουρά με το αιχμηρό φωτιστικό σώμα. Εντυπωσιακά τα δύο δισκόφρενα μαργαρίτες, λιτοί οι διακόπτες, λιτή και η ψηφιακή οθόνη. Η τάπα είναι αεροπορικού τύπου, οι ζάντες διαθέτουν εντυπωσιακή σχεδίαση στα μπράτσα τους, ενώ στα πρότυπα της κατηγορίας των streetfighters, ο συνεπιβάτης διαθέτει μικρή σέλα.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ