Το Z250SL είναι πραγματικό δυναμιτάκι, και θα σας κάνει να ξεχάσετε τον κυβισμό του, από την πρώτη στιγμή που θα χουφτώσετε αποφασιστικά το γκάζι. Τη συνταγή της επιτυχίας συνθέτουν η άμεση απόκριση και το νεύρο του μονοκύλινδρου κινητήρα, μαζί με το μικρό βάρος, και τις ικανότητες πλαισίου και αναρτήσεων.
Τα παραπάνω συστατικά θα επιτρέψουν στον αναβάτη του Z250SL να κινηθεί πραγματικά γρήγορα, με δυνατές επιταχύνσεις, και δεμένη sport συμπεριφορά στο δρόμο. Ανετες προσπεράσεις, δυνατές εξόδους από τις στροφές, απολαυστικές επιταχύνσεις, κάνουν τη διαφορά, εκπλήσσοντας πολλές φορές τους συνοδοιπόρους σας, που δεν περιμένουν ανάλογο τσαγανό από το μοτοσικλετάκι αυτό.
Ακόμη και σούζες κάνει, με ελαφρύ τσίμπημα του συμπλέκτη με πρώτη, ακόμη ευκολότερα από το ντυμένο αδελφάκι του, λόγω του όρθιου τιμονιού, ενώ τις κρατάει και ευκολότερα και για μεγαλύτερη απόσταση. Αψογος ο ψεκασμός, πολύ καλό το κιβώτιο, άριστος ο έλεγχος που προσφέρει σε αστικές συνθήκες το τιμόνι και η όρθια και επιθετική στάση οδήγησης. Λόγω μεγέθους θα χωρέσετε παντού, θα ελιχθείτε αστραπιαία, θα προσπεράσετε άνετα και γρήγορα, και θα φτάσετε στον προορισμό σας σε χρόνο ντε τε.
Εντυπωσιακά μικρή η κατανάλωση των 4,3 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα, άνετες οι αναρτήσεις στις ανωμαλίες του ελληνικού οδοστρώματος, άριστη η ασφάλεια και η πληροφόρηση που παρέχουν τα δυνατά φρένα (απίθανα endo!), ακόμη καλύτερος ο έλεγχος από το Ninja και ευκολότερη η καθημερινή συμβίωση, λόγω του όρθιου τιμονιού. Αν είστε φαν της πλαγιολίσθησης δοκιμάστε το κατέβασμα 2-3 σχέσεων πριν τη στροφή, καθώς με ελάχιστη βοήθεια από το φρένο, θα βρεθείτε να πηγαίνετε με το πλάι, ελεγχόμενα και απολαυστικά.
Στην τελική ταχύτητα βρίσκεται η μεγαλύτερη διαφορά από το Ninja 250SL, καθώς ενώ θα πιάσετε εύκολα τα 140χλμ/ώρα, θα χρειαστεί σκύψιμο για τα 150, όπου και βρίσκεται η ρεαλιστική τελική. Σε ιδανικές συνθήκες (σκύψιμο από τον αναβάτη, άπνοια και συνεχόμενη κατηφόρα) θα φτάσετε στα 161χλμ/ώρα, όπου θα επέμβει ο κόφτης. Κανένα παράπονο από τις επιδόσεις αυτές, που βρίσκονται ένα κλικ κάτω από το Ninja, είναι όμως αναμενόμενο, λόγω... γύμνιας.
Αλλαγή θέλουν για τις ελληνικές συνθήκες τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, ώστε να μπορέσετε να εξερευνήσετε τις sport ικανότητες του Z που δεν είναι καθόλου αμελητέες.