LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μικρή σε μέγεθος με αρκετές όμως ενδείξεις η ψηφιακή οθόνη

Όμορφη η χαρακτηριστική ουρά του Ζ.

Στενό τιμόνι ελαφρώς ντεμοντέ οι διακόπτες

Ανεση-εργονομία

Όπως και το Ninja 250SL, έτσι και το Z250SL δεν έχει φτιαχτεί για ψηλούς αναβάτες. Οι ψηλοί θα προτιμήσουν το μεγαλύτερων διαστάσεων Z300 και δεν θα απογοητευτούν. Προσωπικά, με ύψος 1.70 αισθάνθηκα άνετα από την αρχή. Τα πόδια κουμπώνουν πολύ καλά κάτω από τις εσοχές του ρεζερβουάρ, ενώ η στάση του σώματος είναι όρθια αν και σωστά επιθετική, με τις γωνίες σε πόδια και χέρια να είναι άνετες και για καθημερινή μετακίνηση. Το τιμόνι κόβει πολύ (36 μοίρες παρακαλώ!), δίνοντας ακτίνα στροφής 2,4 μέτρων. Το μονό σταντ στήνει σε σωστή κλίση τη μοτοσικλέτα, ενώ αν το Ninja έχει μια μικρή ζελατίνα, εδώ έχουμε παντελή έλλειψη προστασίας από τα στοιχεία της φύσης -γυμνό γαρ.


Η ψηφιακή οθόνη περιλαμβάνει κοντέρ, στροφόμετρο με μπάρες, ολικό και 2 μερικούς χιλιομετρητές, ρολόι και δείκτη καυσίμου. Δεν έχει δείκτη θερμοκρασίας, αλλά λυχνία προειδοποίησης, ενώ οι υπόλοιπες λυχνίες αφορούν σε μπαταρία, προβολέα, φλας και ψεκασμό. Αλάρμ δεν έχει, έχει όμως σινιάλο.  

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ