LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ροπή και ελαστικότητα από τον "παλαιό" κινητήρα του 2005. Όμως η τελική μετάδοση είναι απελπιστικά μακριά, με τελική 260+ χλμ/ώρα.

Κινητήρας

Στην καρδιά του κτήνους βρίσκουμε ένα παλιό γνώριμο, τον τετρακύλινδρο και ψεκαστό κινητήρα του best seller και στην Ελλάδα GSX-R 1000 K5. Ας δούμε για ποιους λόγους η Suzuki επέλεξε ένα μοτέρ που μετράει 10 χρόνια από τη γέννηση του, αντί για τον κινητήρα του GSX-R 1000 του 2015. Κύριος λόγος, η μεγάλη διαδρομή των εμβόλων που δίνει γεμάτη καμπύλη σε χαμηλό-μεσαίες στροφές, χαρακτηριστικό ιδανικό για τη γυμνή κατηγορία. Δεύτερος λόγος, η διάταξη στρόφαλου και κιβωτίου, που διευκόλυναν τη Suzuki να σχεδιάσει ένα ελαφρύ πλαίσιο. Και τελευταίος λόγος, το γεγονός πως το μοτέρ του K5 ήταν εκείνο που είχε την καλύτερη φήμη στην αγορά, αλλά κι εκείνο που είχε κερδίσει και τα περισσότερα πρωταθλήματα -WSBK, ΤΤ, Endurance, κλπ. Η μεγάλη διαδρομή των 59 χιλιοστών επιτρέπει τη χρησιμοποίηση ενός compact θαλάμου καύσης, και ενός πιστονιού με επίπεδη κεφαλή. Στο νέο ρόλο του για το GSX-S 1000, το μοτέρ του GSX-R 1000 K5 έχει επαναρυθμιστεί, βγάζοντας πλέον 144 ίππους και άγνωστη ροπή -κάτι ακούσαμε για 11 κιλά, ενώ παραδοσιακά η μυστικοπαθής Suzuki δεν αναφέρει επισήμως στοιχεία δύναμης και ροπής. Νέα είναι τα έμβολα, που έχουν σχεδιαστεί με μέθοδο ανάλυσης FEM (Finite Element Method), για να διαθέτουν βέλτιστη ακαμψία και βάρος. Πιστόνια και ελατήρια πιστονιών είναι κατά 3% ελαφρύτερα από εκείνα του μοτέρ του 2007, δίχως παραχωρήσεις σε αξιοπιστία. Νέα είναι τα προφίλ των εκκεντροφόρων, προσανατολισμένα στη street χρήση του GSX-S 1000, νέο είναι και το φίλτρο αέρα, για αυξημένη αποδοτικότητα και μειωμένο θόρυβο. Νέο όμως είναι και το 4 σε 2 σε 1 σύστημα εξαγωγής, για πιο καθαρό look, εντυπωσιακό ήχο από το μονό τελικό στην εξάτμιση, και δυνατές επιδόσεις για το δρόμο. Στην εξάτμιση βρίσκεται και το σύστημα SET (Suzuki Exhaust Tuning), που ελέγχει τα αέρια της καύσης ώστε να βελτιώνει την καύση στις χαμηλές στροφές. Σημειώστε πως ίδιος με το GSX-R 1000 K7 είναι ο ψεκασμός με τα σώματα των 44 χιλιοστών, και τις διπλές πεταλούδες SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve). Καινούργιο είναι το σύστημα ψύξης, με ένα υψηλής απόδοσης κυρτό ψυγείο, ενώ υγρόψυκτο(!) είναι το… ψυγείο λαδιού (ναι έχει και ψυγείο λαδιού) -αντίθετα με το GSX-R 1000 όπου ήταν αερόψυκτο. 

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ