LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ρυθμιζόμενο πιρούνι, ακτινικές δαγκάνες, καλό ABS, ακόμα καλύτερο Traction Control.

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

Η Suzuki αναφέρει ως νέο το compact και ελαφρύ (ελαφρύτερο από το αντίστοιχο πλαίσιο του GSX-R 1000 του 2015) πλαίσιο δυο δοκών αλουμινίου, σχεδιασμένο να παρέχει ευελιξία (κοντό μεταξόνιο στα 1.460 χλστ.) και διασκέδαση κατά την οδήγηση. Το ψαλίδι είναι το ΙΔΙΟ με εκείνο του GSX-R 1000 του 2015. Ως πεδίο δράσης του πλαισίου, η εταιρεία του Hamamatsu αναφέρει όλα τα είδη δρόμων, από επαρχιακούς, αστικούς, και αυτοκινητόδρομους -έχει αφήσει έξω τη χρήση πίστας, αν και κατά τη γνώμη μας δεν θα περάσετε καθόλου άσχημα σε ένα Track Day καβάλα στο GSX-S 1000. Στενό είναι το ρεζερβουάρ, στενή και η σέλα, στενή σε κάτοψη και η σιλουέτα του GSX-S 1000. Στις αναρτήσεις μπροστά βρίσκουμε ένα χρυσό ανάποδο πιρούνι 43 χιλιοστών της Kayaba. Τα 43 χιλιοστά σήμερα δεν εντυπωσιάζουν στην κατηγορία -τα έχουμε δει να χρησιμοποιούνται ακόμα και από το μονοκύλινδρο KTM 390 Duke, σε ένα μη ρυθμιζόμενο πιρούνι-, παρόλα αυτά δεν απογοητεύουν, ενώ το συγκεκριμένο πιρούνι είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, και με Superbike κοντή διαδρομή 120 χιλιοστών. Το πίσω μονό αμορτισέρ ανήκει και αυτό στην Kayaba, διαθέτει προφόρτιση και ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς, ενώ η Suzuki δεν αναφέρει τη διαδρομή του. Στον τομέα της πέδησης, μπροστά το GSX-S 1000 φοράει ένα ζευγάρι ακτινικές monoblock τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, που δαγκώνουν δίσκους 310 χλστ. Ο δίσκος πίσω έχει διάμετρο 250 χλστ., με διπίστονη δαγκάνα, ενώ η μοτοσικλέτα φοράει σύστημα ABS της Bosch. Νέου design είναι οι αλουμινένιοι τροχοί με τα 6 μπράτσα, ενώ στα λάστιχα βρίσκουμε τα D214 της Dunlop.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ