Το Tiger 800 είναι μια μοτοσικλέτα με την οποία νιώθεις άνετα και οικεία με το που κάτσεις στη μεγάλη σε μήκος σέλα της με το ποιοτικό αφρώδες. Η Triumph προχώρησε σε μια σειρά από μικρές αλλαγές στη θέση οδήγησης του ανανεωμένου μοντέλου ώστε να υπάρχει περισσότερος χώρος για τα γόνατα του αναβάτη αλλά και ακόμη λιγότερη πίεση στους καρπούς του. Η σέλα ρυθμίζεται σε ύψος και στη χαμηλή της θέση (810 απόσταση από το έδαφος) αφήνει τα πόδια να πατούν κάτω με απόλυτη ασφάλεια, κάτι που αλλάζει ελάχιστα και στη ψηλότερη ρύθμιση των 830 χλστ.
Τα χέρια πέφτουν φυσικά στο ρυθμιζόμενο σε απόσταση τιμόνι, το οποίο είναι ελαφρώς στενότερο από όσο θα θέλαμε, αν και αυτό είναι κάτι που θα απασχολήσει κυρίως τους πιο μεγαλόσωμους. Στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Xrx της δοκιμής η ζελατίνα ρυθμίζεται πανεύκολα σε κλίση αλλάζοντας τον τρόπο που φτάνει ο αέρας στον αναβάτη και για το μέγεθός της κάνει πολύ καλή δουλειά. Καλή δουλειά με τον αέρα κάνουν επίσης οι στάνταρ χούφτες, ενώ άλλο ένα σημείο που αναβαθμίστηκε σημαντικά είναι ο πίνακας πληροφοριών με τις έξτρα δεκάδες πληροφορίες τις έκδοσης XRx. Ο αναβάτης πλέον δεν χρειάζεται να παίρνει το χέρι του από το γκριπ για να αλλάξει τις ενδείξεις. Τα νέα ποιοτικά χειριστήρια αλά Tiger Explorer έχουν φροντίσει για αυτό και μόνο τα προγράμματα οδήγησης-δυσδιάκριτα ως ενδείξεις-και τα αλάρμ υπάρχουν ως κουμπιά κάτω από την ψηφιακή οθόνη. Η τελευταία παρουσιάζει με ευδιάκριτο γενικά τρόπο ό,τι μπορεί να χρειαστείς σε ένα ταξίδι με τα εναπομείναντα χιλιόμετρα για το επόμενο γέμισμα να είναι μια από τις πιο χρήσιμες πληροφορίες για τον ταξιδιώτη.
Το μόνο που λείπει ουσιαστικά από τον πλούσιο εξοπλισμό του XRx είναι ένας εξωτερικός ρυθμιστής για την προφόρτιση του αμορτισέρ. Ο συνεπιβάτης θα κάτσει επίσης άνετα στο δικό του μεγάλο μερίδιο της σέλας έχοντας στη διάθεσή του και δύο πρακτικές χειρολαβές.
Ducati Panigale V4 Lamborghini: Ειδική έκδοση με έμπνευση από τη Μπολόνια
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Morbidelli SC125: Ανετο και πρακτικό στην καθημερινότητα με στοιχεία μεγαλύτερου GT
Yamaha Ray ZR - Υποψήφιο για Best Scooter by LS2
QJMOTOR SRV600V: Με κινητήρα V4 ευχόμαστε να το δούμε στην Ευρώπη
Στα σκαριά υβρίδιο ηλεκτρικού scooter-μοτοσυκλέτας από BMW και TVS
ESF E-Ride MT-5: Με κινητήρα 2.600W και αυτο-φόρτιση
Παπί ή Scooter - Ποιο είναι το ιδανικό για delivery;
Hokuto: Μια Moto Guzzi SP3 1000 από τη Monza που κλείνει το μάτι στην Ιαπωνία
Νέα μοντέλα Piaggio & Vespa στη Μoto Tσαραμιάδης
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr