LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η άνεση που προσφέρει η σέλα της μεγάλης Vespa στον αναβάτη βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα.

Μέσα στο ντουλαπάκι της ποδιάς θα βρείτε και θύρα USB για να φορτίσετε το κινητό σας.

Η κόκκινη LCD οθόνη στον λιτό και κομψό σχεδιαστικά πίνακα είναι νέα και έχει ευδιάκριτες ενδείξεις.

Ιδού ο χώρος για ένα demi jet κράνος της Piaggio αλλά και αρκετά ακόμη πράγματα.

Και αδιάβροχο κάλυμμα σέλας στον βασικό εξοπλισμό της GTS. Για να την βρίσκετε πάντα στεγνή.

Εργονομία/Χώροι: Βήμα μπροστά

Ο αναβάτης αισθάνεται πολύ άνετα πάνω στη GTSΑπλετος χώρος για τα πόδια, ακόμη και αν είστε δύο μέτρα, τιμόνι που βρίσκεται σε σωστή θέση και σέλα με επαρκές ποιοτικό αφρώδες και σωστή σχεδίαση για άνεση υψηλού επιπέδου σε αστικές και περιαστικές διαδρομές. Οι διαστάσεις της σέλας μάλιστα, αλλά και το σχήμα της, είναι σχεδόν ίδια με του Aprilia Scarabeo300, το οποίο έχει μια από τις πλέον άνετες σέλες για τον αναβάτη που έχει τοποθετηθεί σε scooter! Στο ντουλαπάκι υπάρχει χώρος για πορτοφόλι και κινητό αλλά και θύρα USB για τη φόρτιση του τελευταίου και αυτό αποτελεί άλλο ένα στοιχείο που προστέθηκε στον εξοπλισμό της GTS. Χώρος υπάρχει και κάτω από τη σέλα ο οποίος φέτος μεγάλωσε. Χωρά τουλάχιστον ένα demi-jet κράνος, από αυτά που έχει η Piaggio για ταscooter της, αλλά και αρκετά ακόμη πράγματα. Ωστόσο δεν έφτασε στα επίπεδα της μικρότερης Primavera που μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος κλειστού τύπου. Στον τομέα της άνεσης εμφανώς ριγμένος είναι ο συνεπιβάτης αφού το μερίδιο που του αναλογεί στη σέλα είναι πολύ μικρό και, αν και δεν φαίνεται, έχει και μια μικρή κλίση προς τα πίσω, όταν κάποιος κάθεται πάνω στη σέλα. Επίσης, τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη που χωνεύονται μέσα στο πλαίσιο όταν είναι κλειστά, δεν βρίσκονται σε ιδανική θέση με τα παπούτσια του να βρίσκουν πάνω στις γάμπες του αναβάτη. Όπως και να έχει, για ολιγόλεπτες αστικές μετακινήσεις δεν θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ