Ο αναβάτης αισθάνεται πολύ άνετα πάνω στη GTS. Απλετος χώρος για τα πόδια, ακόμη και αν είστε δύο μέτρα, τιμόνι που βρίσκεται σε σωστή θέση και σέλα με επαρκές ποιοτικό αφρώδες και σωστή σχεδίαση για άνεση υψηλού επιπέδου σε αστικές και περιαστικές διαδρομές. Οι διαστάσεις της σέλας μάλιστα, αλλά και το σχήμα της, είναι σχεδόν ίδια με του ApriliaScarabeo300, το οποίο έχει μια από τις πλέον άνετες σέλες για τον αναβάτη που έχει τοποθετηθεί σε scooter! Στο ντουλαπάκι υπάρχει χώρος για πορτοφόλι και κινητό αλλά και θύρα USBγια τη φόρτιση του τελευταίου και αυτό αποτελεί άλλο ένα στοιχείο που προστέθηκε στον εξοπλισμό της GTS. Χώρος υπάρχει και κάτω από τη σέλα ο οποίος φέτος μεγάλωσε. Χωρά τουλάχιστον ένα demi-jetκράνος, από αυτά που έχει η Piaggioγια ταscooterτης, αλλά και αρκετά ακόμη πράγματα. Ωστόσο δεν έφτασε στα επίπεδα της μικρότερης Primaveraπου μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος κλειστού τύπου. Στον τομέα της άνεσης εμφανώς ριγμένος είναι ο συνεπιβάτης αφού το μερίδιο που του αναλογεί στη σέλα είναι πολύ μικρό και, αν και δεν φαίνεται, έχει και μια μικρή κλίση προς τα πίσω, όταν κάποιος κάθεται πάνω στη σέλα. Επίσης, τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη που χωνεύονται μέσα στο πλαίσιο όταν είναι κλειστά, δεν βρίσκονται σε ιδανική θέση με τα παπούτσια του να βρίσκουν πάνω στις γάμπες του αναβάτη. Όπως και να έχει, για ολιγόλεπτες αστικές μετακινήσεις δεν θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα.