Όπως και με τη νέα και μικρότερη Primavera, έτσι και με τη GTS, η Piaggioπροχώρησε σε αναθεώρηση της εμπρός ανάρτησης με στόχο τη μείωση των τριβών στο μισό και τη βελτίωση της ποιότητας λειτουργίας. Στην πράξη αυτό μεταφράζεται σε μεγαλύτερη αίσθηση ακρίβειας από τον εμπρός τροχό με την ανάρτηση να απορροφά πιο σωστά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και να προσφέρει παράλληλα περισσότερη άνεση με τον τροχό να παραμένει σε επαφή με το έδαφος. Παρά τους μικρούς τροχούς δεν θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα με τις λακκούβες εκτός και αν βρείτε μπροστά σας κάποιον από τους γνωστούς κρατήρες των ελληνικών δρόμων. Σε αυτή την περίπτωση θα καθαρίσει το μονοκόκ πλαίσιο με τα υψηλότατα επίπεδα ακαμψίας του που κάνουν τη Vespaνα συμπεριφέρεται σαν ένα ενιαίο κομμάτι, όπως και το προηγούμενο μοντέλο αλλά και τα μικρότερα. Οι δύο μικροί δίσκοι των φρένων αποδίδουν αντιστρόφως ανάλογα του μεγέθους τους και δεν προβληματίζονται με τη γρήγορη ακινητοποίηση της GTSακόμη και από την τελική της. Πλέον ο αναβάτης έχει στις υπηρεσίες του και το σύγχρονο δικάναλο ABS που λειτουργεί πολύ γρήγορα και επεμβαίνει μόνο όταν χρειάζεται πραγματικά. Έτσι, το μπλοκάρισμα των μικρών τροχών, που έρχεται πολύ πιο άμεσα σε σχέση με τροχούς μεγαλύτερων διαστάσεων, αποτελεί πλέον κομμάτι του παρελθόντος.