Όπως και με τη νέα και μικρότερη Primavera, έτσι και με τη GTS, η Piaggioπροχώρησε σε αναθεώρηση της εμπρός ανάρτησης με στόχο τη μείωση των τριβών στο μισό και τη βελτίωση της ποιότητας λειτουργίας. Στην πράξη αυτό μεταφράζεται σε μεγαλύτερη αίσθηση ακρίβειας από τον εμπρός τροχό με την ανάρτηση να απορροφά πιο σωστά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και να προσφέρει παράλληλα περισσότερη άνεση με τον τροχό να παραμένει σε επαφή με το έδαφος. Παρά τους μικρούς τροχούς δεν θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα με τις λακκούβες εκτός και αν βρείτε μπροστά σας κάποιον από τους γνωστούς κρατήρες των ελληνικών δρόμων. Σε αυτή την περίπτωση θα καθαρίσει το μονοκόκ πλαίσιο με τα υψηλότατα επίπεδα ακαμψίας του που κάνουν τη Vespa να συμπεριφέρεται σαν ένα ενιαίο κομμάτι, όπως και το προηγούμενο μοντέλο αλλά και τα μικρότερα. Οι δύο μικροί δίσκοι των φρένων αποδίδουν αντιστρόφως ανάλογα του μεγέθους τους και δεν προβληματίζονται με τη γρήγορη ακινητοποίηση της GTSακόμη και από την τελική της. Πλέον ο αναβάτης έχει στις υπηρεσίες του και το σύγχρονο δικάναλο ABS που λειτουργεί πολύ γρήγορα και επεμβαίνει μόνο όταν χρειάζεται πραγματικά. Έτσι, το μπλοκάρισμα των μικρών τροχών, που έρχεται πολύ πιο άμεσα σε σχέση με τροχούς μεγαλύτερων διαστάσεων, αποτελεί πλέον κομμάτι του παρελθόντος.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr