LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πολύ καλή απόδοση, χαμηλή κατανάλωση και πολιτισμένη λειτουργία για τον προηγμένο κινητήρα με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων.

Κινητήρας

Ο κινητήρας τεχνολογίας “Blue Core” είναι ένα από τα ισχυρότερα χαρτιά του ΝMAX. Όπως και όλα τα σύγχρονα μικρά μοτέρ Ιαπώνων, έχει σχεδιαστεί με στόχο τις χαμηλές απώλειες ισχύος από τις τριβές (με την επίστρωση DiASil στον κύλινδρό του), τις μειωμένες εκπομπές ρύπων και φυσικά τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση. Αυτό που κάνει τον συγκεκριμένο υγρόψυκτο κινητήρα να ξεχωρίζει από οποιοδήποτε άλλο στα scooter είναι το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVA-Variable Valve Actuation) που φέρει στην τετραβάλβιδη κεφαλή του. Το σύστημα αυτό μέχρι πρότινος το βλέπαμε μόνο σε μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού και φυσικά… στα αυτοκίνητα! Τώρα περνά και στα μικρά scooters με στόχο να μειώσει την κατανάλωση στις χαμηλές στροφές, να αυξήσει τη ροπή σε αυτό το φάσμα λειτουργίας και να φουσκώσει την δύναμη στις υψηλές στροφές, εκεί δηλαδή που χρειάζεται πραγματικά. Η αλλαγή λοβού του εκκεντροφόρου που μεταβάλλει τη βύθιση των βαλβίδων πραγματοποιείται στις 6.000 σ.α.λ. και είναι κάτι που δεν θα καταλάβετε ποτέ κατά την οδήγηση του NMAX. Άλλα στοιχεία που μας άφησαν πολύ θετικές εντυπώσεις από τον κινητήρα είναι η ιδιαίτερα πολιτισμένη και ήσυχη λειτουργία του αλλά και η κατανάλωση που κυμάνθηκε στα 3,1 λίτρα σε μικτές συνθήκες οδήγησης (κέντρο και αυτοκινητόδρομος). Η κατανάλωση μάλιστα, πέφτει κοντά στα 2,5 λίτρα στο αστικό περιβάλλον. Αυτή είναι μια πολύ καλή επίδοση στην οικονομία για έναν κινητήρα που προσδίδει τελική άνω των 120 χλμ./ώρα στο μικρό NMAX.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ