Απλωθείτε ελεύθερα! Αυτές τις δύο λέξεις τις χρησιμοποιούμε σπάνια για μικρά scooters αλλά στην περίπτωση του NMAX περιγράφουν με απόλυτη ακρίβεια τη θέση οδήγησής του. Πάνω στη μεγάλη και μακριά σέλα με την ποιοτική αντιολισθητική επένδυση θα κάτσουν με άνεση αναβάτες με ύψος τουλάχιστον έως 1,85 μ. Οι πιο βραχύσωμοι θα εκτιμήσουν δεόντως και την χαμηλή της απόσταση από το έδαφος. Πολύς χώρος υπάρχει και για τα πόδια που μπορούν να πατήσουν στην ποδιά είτε κάθετα είτε σε κλίση, όπως και στα μεγαλύτερα GT, ενώ και τα χέρια απλώνονται για να φτάσουν το σωστά τοποθετημένο τιμόνι.
Συνεπιβάτη, εννοείται ότι θα μπορέσετε να μεταφέρετε με το NMAX, αν και το δικό του μερίδιο στη σέλα είναι σαφώς περιορισμένο σε σχέση με του αναβάτη. Ωστόσο, τα πόδια του τοποθετούνται σε φυσικές γωνίες και στη διάθεσή του έχει και πρακτικές χειρολαβές για επιπλέον στήριξη. Οπότε κανένα πρόβλημα και σε αυτόν τον τομέα, για κίνηση στο αστικό περιβάλλον. Κάτω από τη σέλα θα βρείτε ικανό χώρο για την τοποθέτηση ενός κράνους κλειστού τύπου. Ωστόσο το κράνος πρέπει να το τοποθετήσετε ανάποδα και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να προσέχετε μην γρατσουνιστεί η ζελατίνα και το χρώμα του. Η τοποθέτηση στο “πουγκί” του επιβάλλεται. Πέρα από το κράνος δεν θα δυσκολευτείτε να βολέψετε και κάποια ακόμη πράγματα, ενώ χώρο θα βρείτε και στην ποδιά όπου υπάρχει ένα μικρό ανοιχτό “ντουλάπι” για τα πράγματα που χρειάζεστε άμεσα. Τέλος, να πούμε ότι στον μικρό πίνακα πληροφοριών, πέρα από όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, βρήκαμε και άλλη μία πολύ ενδιαφέρουσα: Στη δεξιά πλευρά υπάρχει ένα… “oικονομόμετρο” σε μορφή μπάρας. Όταν ανοίγετε πολύ το γκάζι η μπάρα μικραίνει και το αντίθετο συμβαίνει όταν η κίνηση του δεξιού καρπού είναι περιορισμένη. Είναι μια ένδειξη που θα σας κάνει να “κολλήσετε” και θα σας μετατρέψει σε υπέρμαχο της οικονομικής οδήγησης!